Merhabalar Herkese 🌸

Çevrenizdeki insanlar sizden ne kadar farklı düşünebilir?
Bunu sosyal, dini, siyasi görüş olarak düşünebilirsiniz.
Merhabalar Herkese 🌸

Çevrenizdeki insanlar sizden ne kadar farklı düşünebilir?
Bunu sosyal, dini, siyasi görüş olarak düşünebilirsiniz.
Selamlar,
Aslında insanların düşüncelerine önem veririm. Bunu onun kendi düşüncesi diye yargılamam. Fakat son dönemlerde özellikle siyasi konularda resmen bir ırkçıya dönüştüm. Özellikle malum partiyi savunan ve sempati duyan hiç kimseye saygı duymuyorum.
#selamgençlik 🍀🍀
⭐🍀🍀 Herkesin beyni kendisine. Kimsenin ne düşündüğü beni ilgilendirmiyor. Neticede her maya, öz, her hamur ve kimya benzerine çekilir zaten. Kasmaya gerek yok çünkü benzer fikirleri taşıyan insanlarda bile öncelik bence birbirlerine verdikleri enerjidir. O frekanstan daha üstün bi fikir olamaz benzer frekans yoksa birbirini görmeye bile tahammül edemez kimse. Öz ve kimya daima en belirleyici konu diyorum. 🍀🍀⭐
#tubasueda 🍀🍀
siyasi görüş tatlım
Evet saygı olduğu sürece her türlü düşüncel farklılığa açığım. ben ateistim. inançlı biri saygılı ise bende ona saygı duyarım her zaman. aynısı siyasi görüşler içinde geçerli.
Cevap
7Cevap
Hayır aslında o kadar da açık değilim. Dinlerim ama uyuşmazsa araya mesafe koyarım ya da iletişimi keserim.
Farklılığa açığım elbette. Kimse kimsenin düşüncesinde olacak diye bir kaide yok.
Her türlü olabilir ki kinsenin içini bilemeyiz bence herkes en az iki kişilik taşıyor
Bilmiyorum Ama öyle olmak istiyorum
Herkesin kendi görüşü kendine
Açığım..:)
Açığım.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?