Cevabın nedir?
Cevapla
Çok Süper Cevap
- Kişilik & Karakter konusunda 4,3b cevap paylaştı.
+1 yılİkizler/terazi demiş ama, terazileri gram sevmiyorum. Tanıdığım bir çok terazi içten yanmalı motor misali kendilerine ateş püskürten zihniyettte insanlardı. Başakları seviyorum ben.. Ellerine vur geç şu köşeye de ses etmezler.
10 Yorumla
En İyi Cevaplar
- Kişilik & Karakter konusunda 204,2b cevap paylaştı.
u +1 yılYengeç - oğlak ama doğru olduğunu düşünmüyorum bana koç ya da yengeç burcu daha iyi geliyor ama tabi ki bu insanın karakterine göre de değişiyor yani burca göre yorumlamazdım ben. birde genellikle ikizler burcuyla da iyi anlaşabiliyorum yani dediğim gibi karşımda ki kişiye göre değişiyor.
10 Yorumla
- Kişilik & Karakter konusunda 4,2b cevap paylaştı.
+1 yılburçları bilmiyorum diyemem terazi ikizler ama kendimi iyi hissettiren hatta dilimden anlayan köpeklerim ve kedim, keçiler kazlar ve tavuklar biraz başına buyruk
10 Yorumla
AI Persona’ya Sor
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
18
Cevap
34Cevap
+1 yılBalık mı almıyım😅oğlak, yay, kova, terazi ve ikizler iyi hissettiriyor ama sonrasında hayal kırıklığına uğraşıyor. Mutlu yıllar🥂
13 Yorumla- +1 yıl
Teşekkür ederim, size de mutlu yıllar sevdiklerinizle...🥳🥳
- +1 yıl
Teşekkürler👌🤗
Kişilik & Karakter konusunda 4,1b cevap paylaştı. Boğayı bilemem de
- Terazi
- Yay
- Başak
- Yengeç ( bazen sinir ediyorlar ama iyi)
15 Yorumla- +1 yıl
Teraziler hiç sinir etmezler bir kere.😄
- +1 yıl
Terazi burcuyla anlaşamayan insanın kendisinde sıkıntısı vardır.😄
- +1 yıl
E o kadar olur.😄
Kişilik & Karakter konusunda 1,1b cevap paylaştı. Oğlak diyorum , yukarıdaki tabloya göre Aslan olsa bile
24 Yorumla- +1 yıl
Terazi misin
+1 yılKoç burcuyum ama pek burçlarla Aram yok galiba hiçbiri ile anlaşamıyoruz.
11 Yorumla- +1 yıl
Vardır illa anlaşabildiğin
- Kişilik & Karakter konusunda 3,3b cevap paylaştı.
+1 yılSevgili kovalar lütfen benden uzak durun, zira pek haz etmem kovalardan
12 Yorumla- +1 yıl
Haz ettiğin burç hangisi peki.
- +1 yıl
Aslan, terazi, oğlak, boğa ve yengeç
+1 yılAkrep diyor sahi büyük ablam akrep en çok o onaylar beni🤭
13 Yorumla- +1 yıl
Benimde kızım aslan oğlum ikizler gayet iyi anlaşıyoruz.😄
- +1 yıl
Allah birliğinizi dirliğinizi bozmasın canım 🤗🥰
- +1 yıl
Amin inşallah. 🙏😌
+1 yılValla abla bilmiyorum bana kim iyi yarıyor diye benim şu an en çok Azraile ihtiyacım var şu an gelse ruhumu alsın diye
10 Yorumla
+1 yılKova demeye gelmiştim yay imiş 😄
12 Yorumla- +1 yıl
Benimde şansıma aslan çıktı.😎😄
- +1 yıl
Şanslı insansın 😄
+1 yılBana Aslan düşmüş yakışır
14 Yorumla- +1 yıl
Teraziydin dimi.
- +1 yıl
En orijinalden hem de
- +1 yıl
Ekimin kaçı
- +1 yıl
20 ekim
Kişilik & Karakter konusunda 1,1b cevap paylaştı. Akrepmiş, bu saatten sonra Akrep kadınından başkasına bakmam 😅
10 Yorumla
+1 yılAkrepmiş.
Burçlarla aram yok ama pozitif insanlar bana çok iyi hissettiriyor.
10 Yorumla
+1 yılBaşakmış da hiç başak yok etrafımda samimi olduklarımdan
10 Yorumlasacmaburcu, baya dilimden anliyor, iyi hisettiriyor
10 YorumlaKişilik & Karakter konusunda 24,2b cevap paylaştı. Balık burcuyum boğa burcu beni duygusal halimle kabul edip dilimden anlayıp iyi hissettirecek mi gerçekten
10 Yorumla
+1 yılAkrep kova balık başak erkegi bunlar değil o kesin bilmiyorum başka hangi burc
10 Yorumla
+1 yılben balığım.. herkesi anlayan bir yapıdayım. ama hiç karşımdaki burçları değerlendirmedim
12 Yorumla- +1 yıl
Balık kadınları aşırı duygusal oluyor erkekleri de öyle mi
- +1 yıl
aynen öyle oluyor... duygusallık fazladır.
Yengeçler ile daha iyi anlaşıyorum.
10 Yorumla
+1 yılBir kova burcu olarak en iyi anlaştığım burç tabikide kendim gibi hava burcu olan terazi, Su gurubundan balık, ateş gurubundan koçla iyi anlasiyorum
00 YorumlaKişilik & Karakter konusunda 4b cevap paylaştı. Benim gibi deli dolu olan ikizler
15 Yorumla- +1 yıl
Allah yardımcınız olsun.😄
- +1 yıl
@Acid_Qeenn emin ol çok iyi anlaşıyorum. Yiğenimden biliyorum. Ailen ve sevdiklerinle Nice senelere her şey gönlünce olsun.
- +1 yıl
Sizede mutlu seneler sevdiklerinizle birlikte.🥳
- +1 yıl
@Acid_Qeenn teşekkür ederim
- Kişilik & Karakter konusunda 6,3b cevap paylaştı.
+1 yılYay mı?
Hiç anlaşamamm
177 Yorumla- +1 yıl
Peki hangi burçlarla anlaşırsın
- +1 yıl
Terazi yengeç
En sevdiklerim :) - +1 yıl
Teraziler kendilerini anlasa yetiyormuş öyle diyolaa.😄
- +1 yıl
Terzi kendi söküğünü dikemez kii :)
- +1 yıl
Zamanında anladıklarımıza saysınlar çokta şeapmaya gerek yok.
- +1 yıl
Yaaaaniiiii :)))
- +1 yıl
@Sakaryalim terzi kendi söküğünü dikemez ne kadar doğru. Burdan yola çıkarak diyebiliriz ki teraziler de kendi kendini tartamaz, anlamaz, kendi dengelerini sağlayamaz. Ki kalkıp ikizleri anladığını idda ediyorlar.
- +1 yıl
- +1 yıl
@Sakaryalim demek ki terazileri tanımıyorsun. Bi dediğini bi dediği tutmaması konusunda ikizler terazilerin yanında aolda sıfır kalır 😄
- +1 yıl
@Sakaryalim bu arada geçenki sesin güzel olması konusunda konuşurken @Acid_Qeenn sana o konuyla alakalı bir şey söyleyecekti söyledi mi acaba.
- +1 yıl
- +1 yıl
- +1 yıl
@Sakaryalim Demek ki benim karşıma çıkan terazi en dengesizi ve uyumsuz olanıymış😄😄
Ya da demek ki size dengesizliği denk gelmemiş.
Evet ben ikizlerim ama ağırıma gitmedi bişey. Aksine İkizler teraziyle anlaşır diye anlaşılmaz bir eşleşme yapmışlar soruda ona itirazım vardı.
Benimle ilgili konuştunuz mu değil sorduğum. Ben @Acid_Qeenn e bişey söyledim sesimle ilgili. O sana söyleyecekti sadece. Yoksa benim hakkımda konuştunuz mu diye sormadım. Konuşmam demiştin zaten. Sen terazi olmadığınıa göre yapmam dedigin halde tekrar tekrar yapacak değilsin. O yüzden yapmam dediğine inandım, yapmamışsındır. - +1 yıl
- +1 yıl
@Sakaryalim hayır konu ben değildim sana söyleyeceği şeyde. Konu kendisiyle alakalıydı.
- +1 yıl
- +1 yıl
Bence tam tersi. Görüldüğü üzere :D :D
- +1 yıl
Görüyorsunuz işte başka söze ne gerek.😄
- +1 yıl
Birincisi @Acid_Qeenn ben ikizler müko diye bişey demedim.
İkinicisi @Sakaryalim ben başka bir şeyden bahsediyorum sen başka bir şeyden. Haaa illa bişey demem gerekiyorsa Acide cevap olarak; Terazisi bozuk olarak bakanın gördüğü şey elbette dengesizmiş gibi görünür. Tersten bakanın gördüğü şey kendine ters görünürse aynen öyle.
Bu arada @Acid_Qeenn sen Sakaryalıya bişey diyecektin. Yeri gelmişken deyiver de ne kadar dengesiz olduğumu daha iyi anlasın. - +1 yıl
- +1 yıl
- +1 yıl
@Sakaryalim dert edindiğim falan yok ama zahmet edip söylerse anlayacaksın neden dediğimi.
@Acid_Qeenn çok haklısın. Çok aşırı fena dengesizim. Bak kabullendim sevin. - +1 yıl
- +1 yıl
O kadar önemsiz ki unutmuşum konunun ne olduğunu. 😄
- +1 yıl
- +1 yıl
Şimdi yine inkâr eder dert edinmedim diye.😄
- +1 yıl
Ayinesi iştir kişinin lafa bakılmaz Aciq..
İstediği kadar inkar etsin. Ben onun 10 kere sormuş olduğu soruya bakarım.. - +1 yıl
Ben her zaman derim bizi bilen bilir bilmeyende kendi gibi bilir...
- +1 yıl
@Sakaryalim a söyler misin @Acid_Qeenn. Sesimin güzel olduğunu sana ilk söylediğim şarkıyla anladığını ve şarkının ne olduğunu. Tabii çoookkk önemsiz olduğu için onu da unutmuşsundur belki de.
Burdan söyleme ama geçenki gibi.
@Sakaryalim söylerse anlayacaksın şimdi. Söylemezse evet dert edinmiş olayım. Malum dengesizlik problemim var ya ikizler olarak. - +1 yıl
- +1 yıl
@Sakaryalim evet içime oturdu ama ne? Acidin söylemesi lazım ben burdan söylemem, başka türlü de söylemek mümkün olmadığına göre o söylesin. Unutmuş olmasına bişey demedim zaten hatırlattım. O kadarını da unutmuşsa söylesin onu da hatırlatırım.
- +1 yıl
- +1 yıl
@Acid_Qeenn senin söylemen lazım. Ki ne olduğu iyi anlaşılsın. Hem özelden söyleyeceksin Ben söylemem burdan.
- +1 yıl
- +1 yıl
Buna gerek yok ki.
Dengesizim ben diye bas bas bağırıyorsunuz. 😊 - +1 yıl
@Sakaryalim bu kanıya nerden vardın bilmiyorum ama sen de haklısın diyeyim.
- +1 yıl
Aydınlatmaya gerek var mı ki herkeste göz var izan var...
- +1 yıl
@Acid _Qeenn şaşırdım mı? Hayır. Göz var izan var haklısın. Sesinin güzel oluşunu idda ederken senden ilk dinlediğim şarkı şuydu. Bunu da @Sakaryalim a söylerim sorun değil diyememenin göz var izan var şekli. Haklısın.
- +1 yıl
- +1 yıl
@Acid_Qeenn belki de o şarkıyı @Sakaryalim a söylersen sonrası ne oldu diye sorar diye korkuyor olabilirsin bak bu aklıma gelmemişti. Bu açıdan bakınca söylememen ve işi dengesizliğe vurdurman gayet yerinde bir hareket.
- +1 yıl
- +1 yıl
@Acid_Qeenn neyi inkar ettiysem artık bilemedim. Dengesizliği diyorsan evet dengesizim dedim yukarda. Hatta bas bas bağırmışım @Sakaryalim öyle dedi.
- +1 yıl
@Acid_Qeenn sesimin güzel oluşunu inkar ettiğimden bahsediyorsan eğer o da inkar değildi. Sadece ukalalık etmemek için güzel değil demiştim. Onu da anlamadıysan pardon.
- +1 yıl
@Acid_Qeenn nasıl korktuğunu anlatamamakla beni şaşırttığını sanıyorsan boşuna. Ben sana şaşırmayı epey zaman önce bıraktım. O kadar şaşırtın ki zamanında daha fazla şaşırtamazsın.
Şimdi konuyu daha fazla uzatmanın anlamı yok. O yüzden Sakaryalı ya soylersin söylemezsin bilmem. Ama belki soylersen @Sakaryalim bana dengesiz derken hakkıma girdiğini anlardı.
- +1 yıl
- +1 yıl
Ben burdan söylerdim bazı şeyleri ama unutma ki SIR demiştim bi zamanlar. SIR. Gerçi sır ifşa etmek konusunda da pek bi hünerli olduğumu biliyorsun. Bilmem anlatabildim mi?
Ohaa tehdite bak. 🙄 - +1 yıl
Neyi ifşalayacaksa ifşalasın korkum yok.😎
- +1 yıl
@Sakaryalim anlamadığın çok belli ama sorun yok. Sonuçta ne dediğimle alakalı fikrin yok. Ama zahmet edip sorsan acide SIR derken neyi kastettiğimi hepsini anlayacaksın ama dedim ya önemli değil. SIR neymiş öğrenirsen sırrım konusundaki hassasiyetimi anlayıp helallik istemek zorunda kalırsın. Bilmem anlatabildim mi dediğim kısmını acide bırak o anladı.
- +1 yıl
- +1 yıl
@Acid_Qeenn ben burdan söylemem bazı şeyleri dediğimin şarkı olduğunu anlamamazlıktan gelip konuyu saptırmanı anlıyorum. Şarkıda olanlar benim SIR dediklerim olduğunu gayet iyi biliyorsun ki.
- +1 yıl
- +1 yıl
@Acid_Qeenn haklı olmak konusunda senin eline kimse su dökemez. Şimdi Sakaryalı konuyu bilmediği için farklı yorumlaması normal. Ama senin bile bile böyle anlıyormuş gibi yapmana bişey demiyorum.
- +1 yıl
Konu yeterince ve gereksiz uzadı. O yüzden zahmet olmazsa ikiniz de kaldırıverin benim yorumları. Hatta @Sakaryalim izin verirse (onun görüşü olduğu için rica edelim) onun görüşünü kaldırırsan hepsi kalkmış olur.
- +1 yıl
@Sakaryalim kaçıncı kez bilmeden hakaret kelimeleri kullandın ama yorum senin olduğu için ve ben geldiğim için ses etmedim. Rica ediyorum bilmediğin konuyu anlamama sorunları yüzünden hakaret etmeyi bırak.
- +1 yıl
@Acid_Qeenn tek tek benim yorumlarımı kaldırır mısın. Sakaryalı izin verirse hepsini bi zahmet. Onun anlayabileceği gibi burada anlatamadığım için hakaretler edip durmasına gerek yoktu.
- +1 yıl
- +1 yıl
@Sakaryalim herşeye rağmen nezaketle sizden rica ediyorum. Acid sizin yorumu kaldırsın musade edin de. Acide yazdığım onun anladığı ama sizin bilmediğiniz için anlayamadığınız konular yüzünden bu kadar uzadı. Ki kusura bakmayın yine de nezaketimi korumaya çalıştım. Hala da devam ediyor ve kaldırılmasını rica ediyorum. Siz en başından benim geldiğim yorumdan itibaren kaldırırsanız çok teşekkür ederim.
- +1 yıl
@Acid_Qeenn Sakaryalının yazdıklarına bakarsan görürsün. Haaa görmüyorum hakaret falan diyorsan oda önemli değil. Benim ilk yorumdan itibaren kaldırmak mümkünse eger öyle yap. Sana zahmet
- +1 yıl
- +1 yıl
@Acid_Qeenn ben rahatsız olmadım. Ama Sakaryalının bilmediği için anlayamaması, senin de bile bile konuyu saptırman veya ben biliyorum ne demek istediğini dememen Sakaryalının hakarete varmasına sebep oldu. Ben yine de nezaketimi bozmamaya çalıştım ama tekrar tekrar olunca hoş olmadı. Şimdi kaldırır mısın lütfen. Ve azıcık yüreğin varsa ona anlatırsın anlattıklarımla ne demeye çalıştığımı. SIR neydi, şarkı neydi söylersin. Yok söylemem dersen de yapacak bir şey yok. Sır neym
- +1 yıl
- +1 yıl
Bide @Acid_Qeenn ne demek istediğimi gayet iyi bildiğin halde
""Neyi ifşalayacaksa ifşalasın korkum yok."
Diyerek beni sırrımı ifşa eden bir adammış gibi lanse etmeni de yazdım unutulmayacaklar arasına. - +1 yıl
@Acid_Qeenn varsın yüreği olmayan ben olayım varsın hakaret olmasın ben öyle anlamış olayım. Sen dediğimi yapıp kaldiracan mı onu deyiver.
- +1 yıl
- +1 yıl
@hürdeli
Yukarıda yazdığım hiçbir cümle hakaret içermediği gibi sizin ne hissettirdiyseniz onu yansıttım.
Ayrıca sizi uyarmış olmama rağmen haklı olduğunuzu iddia ederek yorum üzerine yorum yapıyorsunuz.
Engellemek istemiyorum sizi. O yüzden lütfen yorum yapmaktan vazgeçin.
Zira hem konunun saçma şekilde devam edişi hemde sürekli bildirim geliyor oluşu rahatsız etmeye başladı.
Lütfen. Yorumlaşmanızı kendi yorumunuz altından yazın.. - +1 yıl
@Acid_Qeenn buna da tamam. Yazdığımdan haberim yokmuş gibi kaldırıver.
Gayet iyi bildiğin şeyi anlamamış olman normal. Ama boş ver benim kafam bulanmış olsun. Yılbaşı gecesi ya erken sarhoş olmaya başlamış olabilirim. Sen kaldır yeter. - +1 yıl
- +1 yıl
@Sakaryalim demek birine defalarca dengesiz demek hakaret sayılmıyor. Ama uzaması konusunda haklısın.
O yüzden uzamasın diye senden rica ettim kaldırılması için. - +1 yıl
@Acid_Qeenn bi daha düşün kaldırmayacak mısın?
- +1 yıl
@hürdeli ben kaldırmıcam @Sakaryalim kaldırmak isterse kaldırabilir.
- +1 yıl
@Acid_Qeenn pekiii.
@Sakaryalim senden rica.. - +1 yıl
Kendinizin kabul ettiği bişeyi ben söyleyince hakaret mi sayılıyordu?
Size laf anlatamam belli ki kafanız aldığınız alkolle yerinde değil. O yüzden susup gidiyorum.
- +1 yıl
@Sakaryalim bak işte kinayeleri bile böyle anlıyorsun. Bilmediğin için yanlış yorumlaman normal dedim defalarca ama onu da dinlemedin.
Ben hayatımda bir damla bile alkol almadım.
Lütfen yorumu kaldır ki kapansın. - +1 yıl
"@Acid_Qeenn buna da tamam. Yazdığımdan haberim yokmuş gibi kaldırıver.
Gayet iyi bildiğin şeyi anlamamış olman normal. Ama boş ver benim kafam bulanmış olsun. Yılbaşı gecesi ya erken sarhoş olmaya başlamış olabilirim. Sen kaldır yeter."
"@Sakaryalim bak işte kinayeleri bile böyle anlıyorsun. Bilmediğin için yanlış yorumlaman normal dedim defalarca ama onu da dinlemedin.
Ben hayatımda bir damla bile alkol almadım.
Lütfen yorumu kaldır ki kapansın."
İki yorumu da yapan sizsiniz! Hakikaten ne dediğinizi unutup boş konuşuyorsunuz!
Artık yeter!
Yorumlar kalacak! Ve siz artık benim yorumumun altına yazmayacaksınız!
- +1 yıl
@Sakaryalim neden anlamak istemiyorsun. Bunları acid gayet iyi anlıyor. Bunlar senle alakalı olmadığı için senin yanlış yorumlaman normal diyorummmm. Kaldır yorumu da kapansın diyorumm.
+1 yılAkrep kimmiş dinlesin beni 😂😂
14 Yorumla- +1 yıl
Akrepler görünce dinlesin sizi. Ajsjskz
- +1 yıl
Sen akrep değil miydin yaa
- +1 yıl
Benim yükselenim akrep
- +1 yıl
Olur o da olur 😂😂
Kişilik & Karakter konusunda 1,9b cevap paylaştı. Külliyen yalan. Kim uydurduysa bunu.
112 Yorumla- +1 yıl
Görseldeki yalansa size göre anlayan burcu yazabilirsin
- +1 yıl
Peki..
- +1 yıl
😄😄
- +1 yıl
İkizleri anlamasakta oluyor demek ki.😄
- +1 yıl
Kesinlikle siz en iyisi sizin gibi bir ikizlerle anlaşın.
- +1 yıl
Kesin öyledir.😄
- Kişilik & Karakter konusunda 2,4b cevap paylaştı.
+1 yılbenım kovam nerde bulun bana onu ıyı hıssetmem lazım :)
10 Yorumla teraziyim aslan demis evet doğruluk payı çok
00 Yorumla
+1 yılYengeçmiş..
12 Yorumla- +1 yıl
İnanmamış gibi oldu.
- +1 yıl
Kimsenin burcunu sormam ki.. 😄
+1 yılAslan demiş kısmen evet.
20 YorumlaYengeç💕 eşimin burcu.
10 Yorumla- Kişilik & Karakter konusunda 5,1b cevap paylaştı.
+1 yılBen yengeç, can dostum oğlak 💙
10 Yorumla
+1 yılİkizler mi bana iyi geliyormuş 😮
10 Yorumla
+1 yılBen aslanım, boğa ya da akrep
10 Yorumla- Kişilik & Karakter konusunda 32,5b cevap paylaştı.
+1 yılAslan ve yay
10 Yorumla
+1 yılPek inanmıyorum burçlar felan... 🥂
10 Yorumla
+1 yılBana Kova çıktı🙂
10 Yorumla- Kişilik & Karakter konusunda 602 cevap paylaştı.
+1 yılKovalar beni bulsun :(
10 Yorumla Ulan bir akrep kadını bulamadım.
10 YorumlaKişilik & Karakter konusunda 7,2b cevap paylaştı. Ben balıkım ama boğayı bilmiyorum.🙂
10 Yorumla- Kişilik & Karakter konusunda 14,1b cevap paylaştı.
+1 yılEllengeçler nerdesiniz. İyi hissettirin beni
10 Yorumla Bütün burçlar iyi gelebilir aşık olabilirim ama farklı olduğum burçlar başak akrep balık yengeç oğlak..
00 YorumlaBurçlara inanmıyorum. Karakter önemli.
00 YorumlaAyy terazi uzak olsun hiç sevmem
00 Yorumla- Kişilik & Karakter konusunda 4,7b cevap paylaştı.
+1 yılİkizler var mı
10 Yorumla Terazi olabiler bak, doğru olabilir bu
10 Yorumla
+1 yılTeraziymiş
10 YorumlaBaşak burcum. Ve yengeç doğru gerçekten.
10 Yorumla
+1 yılYengec
10 Yorumla
+1 yılYengeçler neredesiniz bulun beni
10 Yorumla- Kişilik & Karakter konusunda 8,8b cevap paylaştı.
+1 yılOğlak
10 Yorumla
+1 yılİkizler
10 YorumlaKişilik & Karakter konusunda 1,4b cevap paylaştı. Balık iyi ama sulugöz olmasa daha iyi...
00 YorumlaKişilik & Karakter konusunda 41,1b cevap paylaştı. Koç _ İkizler
00 Yorumla- Kişilik & Karakter konusunda 1,2b cevap paylaştı.
+1 yılBaşak" demiş.
10 Yorumla Boga
00 Yorumla
Devamını Gör(37)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer 