Kişilik & Karakter Sizi farklı kılan karakteristik ne var mesela? Veraecmel Takip Et Xper 5 Yaş: 33 Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 02 Yapay Zekaya Sor Benim benlerim Güncellemeler+1 yıl sizi farklı kılan kendinize özgü olan huyunuz duruşunuz ya da yaradılış yazın bakalım m. ettim Sizi farklı kılan karakteristik ne var mesela? Cevapla Beğen Paylaş Takip Et 2 kişi beğendi
Harddiskkk Takip Et Guru Yaş: 31 +1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 900 cevap paylaştı. Ben karakteristik mi oluyor şaşırdım 0 25 Yorumla cekilmezb +1 yıl farklı gösteren demek istemiş sanırkm Yorumla Veraecmel +1 yıl Sence olmuyor mu kimin dudağının üstünde ben var Yorumla Harddiskkk +1 yıl Benim dudağım da var 😂 saçlarım yeter benim her türlü farklıyım Yorumla Veraecmel +1 yıl Ben de benlerim ile barıştım seviyorum onları Yorumla Harddiskkk +1 yıl Ne güzel sevindim senin adına ama herkese yakışmıyor tabi de yapacak bişey yok Yorumla Harddiskkk +1 yıl @cekilmezb teşekkür ederim bilgilendirdiğiniz için Yorumla Veraecmel +1 yıl Ben yakıştırıyorum kendime dudağımın üstünde oyuntu olan yerde yani burun ile dudak arasında Yorumla Harddiskkk +1 yıl Güzel yerdeymiş benim tam dudağımın üstünde var alt dudağım da Yorumla Veraecmel +1 yıl Evet öyle demek istedim farklı gösteren kendine özgü olan Yorumla Veraecmel +1 yıl Bide dudağım dolgun Yorumla Harddiskkk +1 yıl Anladım güzel duruyordur görmediğim için bişey diyemiyorum benlerinle mutlu olmana sevindim Yorumla Veraecmel +1 yıl Teşekkür ederim sevinmesem ne yapcam aldırmam ki hem param yok hemde kabullendim kendimi gözüm alıştı Yorumla Harddiskkk +1 yıl Büyük et beni değilse aldırma tabi ya boş ver seni beğenen böyle beğensin bi zahmet kimseye kendinizi beğendirmeye uğraşmayın bence Yorumla Veraecmel +1 yıl Aynen buyum et beni değil normal ben bıyığını alırken bile dikkat ediyorum zor alıyorum kuaföre bile gitmiyorum o yönden zor oluyor biraz Yorumla Harddiskkk +1 yıl O zaman iyi kolay gelsin dikkat et benime tamam mı Yorumla Veraecmel +1 yıl Tamam saol teşekkürler 😅 Yorumla Harddiskkk +1 yıl Rica ederim mutlu Yıllar sana Yorumla Veraecmel +1 yıl Kardeşimin de elmacık kemiğinde var Yorumla Harddiskkk +1 yıl Ne güzel Yorumla Veraecmel +1 yıl Neye güzel dedin Yorumla Harddiskkk +1 yıl Beni var dedin ya güzel değil mi ben omdan ne güzel yazdım işte senin beni de merak ettim ha ben ben diye diye 😂 Yorumla Veraecmel +1 yıl Ha anladım benlere dedin bnde barışık olmamıza dedin sandım çocukken yoktu sonradan çıkıverdi kardeşimin ki geçen sene yaz da bi baktım olmuş yani öyle Yorumla cekilmezb +1 yıl ay ne konuştunuz be noluyo Yorumla Harddiskkk +1 yıl Anladım Yorumla Harddiskkk +1 yıl @cekilmezb valla ya sorma Yorumla
PoliceManIsBack Takip Et Xper 6 Yaş: 32 , eic 95% +1 yıl Kalın damarlarım 0 14 Yorumla Veraecmel +1 yıl Ayy sen bu dur😅 Yorumla PoliceManIsBack +1 yıl Ayy niyee Yorumla Veraecmel +1 yıl İşte 😅 Yorumla PoliceManIsBack +1 yıl Ne var damar kalin olunca belirgin olunca elde kolda baska yerlerde Yorumla PoliceManIsBack +1 yıl Begenemedin herhalde Yorumla Veraecmel +1 yıl Daha önce yorumda konuştuk biz ben gizliydim ondan dedim 😅 Yorumla PoliceManIsBack +1 yıl Hangi yorum da :) Yorumla Veraecmel +1 yıl Hatırlamıyorum ama pp resmin adın aklımda kalmış Yorumla PoliceManIsBack +1 yıl Cinselliktir kesin 😂 Yorumla Veraecmel +1 yıl Hayır aklınız fikriniz orada kavga ettik la biz😅 Yorumla PoliceManIsBack +1 yıl Aboooo ne kavgasi 😂😂 Yorumla PoliceManIsBack +1 yıl Kiz hic hatirlamiyorum Yorumla Veraecmel +1 yıl Kötü konuşmadın saygı çerçevesinde gerildik ya da ben mi gerildim bilemiyorum neyse bosverelim 😂 Yorumla PoliceManIsBack +1 yıl Spruyu atsana bakiyim bi Yorumla
Delibirisi1 Takip Et Guru Yaş: 46 +1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 1,1b cevap paylaştı. Var birşeyler 0 0 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
5Cevap
Yok herkesle aynıyım
Ben karakteristik mi oluyor şaşırdım
farklı gösteren demek istemiş sanırkm
Sence olmuyor mu kimin dudağının üstünde ben var
Benim dudağım da var 😂 saçlarım yeter benim her türlü farklıyım
Ben de benlerim ile barıştım seviyorum onları
Ne güzel sevindim senin adına ama herkese yakışmıyor tabi de yapacak bişey yok
@cekilmezb teşekkür ederim bilgilendirdiğiniz için
Ben yakıştırıyorum kendime dudağımın üstünde oyuntu olan yerde yani burun ile dudak arasında
Güzel yerdeymiş benim tam dudağımın üstünde var alt dudağım da
Evet öyle demek istedim farklı gösteren kendine özgü olan
Bide dudağım dolgun
Anladım güzel duruyordur görmediğim için bişey diyemiyorum benlerinle mutlu olmana sevindim
Teşekkür ederim sevinmesem ne yapcam aldırmam ki hem param yok hemde kabullendim kendimi gözüm alıştı
Büyük et beni değilse aldırma tabi ya boş ver seni beğenen böyle beğensin bi zahmet kimseye kendinizi beğendirmeye uğraşmayın bence
Aynen buyum et beni değil normal ben bıyığını alırken bile dikkat ediyorum zor alıyorum kuaföre bile gitmiyorum o yönden zor oluyor biraz
O zaman iyi kolay gelsin dikkat et benime tamam mı
Tamam saol teşekkürler 😅
Rica ederim mutlu Yıllar sana
Kardeşimin de elmacık kemiğinde var
Ne güzel
Neye güzel dedin
Beni var dedin ya güzel değil mi ben omdan ne güzel yazdım işte senin beni de merak ettim ha ben ben diye diye 😂
Ha anladım benlere dedin bnde barışık olmamıza dedin sandım çocukken yoktu sonradan çıkıverdi kardeşimin ki geçen sene yaz da bi baktım olmuş yani öyle
ay ne konuştunuz be noluyo
Anladım
@cekilmezb valla ya sorma
Kalın damarlarım
Ayy sen bu dur😅
Ayy niyee
İşte 😅
Ne var damar kalin olunca belirgin olunca elde kolda baska yerlerde
Begenemedin herhalde
Daha önce yorumda konuştuk biz ben gizliydim ondan dedim 😅
Hangi yorum da :)
Hatırlamıyorum ama pp resmin adın aklımda kalmış
Cinselliktir kesin 😂
Hayır aklınız fikriniz orada kavga ettik la biz😅
Aboooo ne kavgasi 😂😂
Kiz hic hatirlamiyorum
Kötü konuşmadın saygı çerçevesinde gerildik ya da ben mi gerildim bilemiyorum neyse bosverelim 😂
Spruyu atsana bakiyim bi
Var birşeyler
Uzun saçlarım
sadelik derim