Bütün ömrü boyunca iradesiz yaşamış biri nasıl kendi olma cesareti gösterir?

Burdan itiraf ediyorum, ömrüm boyunca hiç kendim olarak yaşayamadım. Okulda, işte orada burada kendimi korumadım, koruyamadım, kendimi ruhuma karşı yapılan saldırılara karşı korumadım, kendim olma cesaretini gösteremedim, özüme güvenemedim, hep silik biri olarak yaşadım ömrümü, kendim olarak yaşamaya çalıştığımı düşündüğümde ise sadece egomun sivrildiğini fark ettim, insanlar kendimin değil zayıf egomun konuştuğunu fark ettiklerinde bana saldırdılar ve ben kendi içimden çıkarak kendimi koruyamadım. Başkalarının zihninde silik bir tip olarak kaldıkça hep o silik tip olmaya devam ettim. Hiç sorgulamadım da sorgulasam bile cevabını bulamadım ta ki bugüne kadar, artık farkındayım bütün sorunlarımın ana kaynağı kendim olma cesaretini gösterememem, bundanmış tüm özgüvensizliğim anksiyetelerim vs.. ama neden bu cesareti gösteremedim onu bilmiyorum işte
Güncellemeler
+1 yıl
Kendime şaşıyorum neden bu kadar zamandır iradesiz özgüvensiz yaşadım yaşayabildim diye, aslında yaşamamışım da çünkü içimdeki gerçek ben hep derinde saklı kaldı, bütün bu bana yapılan zulümlere şahit oldu. Şimdi nolacak bilmiyorum, bu saatten sonra nasıl kendim olacağım? Cesareti, iç gücü nasıl ve nerden bulacağım?
Güncellemeler
+1 yıl
Aslında sorun dış âlemde de değildi, sorun sadece kendimdeydi, herkes görevini yerine getirdi, görevini yerine getirmeyen cesaretini göstermeyen bendim ben, ama neden? Onu bilmiyorum
Bütün ömrü boyunca iradesiz yaşamış biri nasıl kendi olma cesareti gösterir?
Cevapla