
İçim dışım bir diyenleri bu tarafa alalım sürprizim var 👉🏻💣 😃
Soğuk görüntümün altınta sıcak bir gülüş var fkfls

İçim dışım bir diyenleri bu tarafa alalım sürprizim var 👉🏻💣 😃
Soğuk görüntümün altınta sıcak bir gülüş var fkfls
Burnu havada, soğuk, kendini havalı sanan bir tip olduğumu düşünüyorlar genelde. Birçok arkadaşımla sonradan sohbet ederken ilk tanıştığımızda beni sevmediklerini söylüyorlar😅
Hayır beni de gör havalı demeye bin şahit. Soğuğu anlarım hadi mesafeli dururum hemen samimi olmam falan ama.
Hiç tanımıyorlar aslında. Beni dışarıdan gördüklerinden tamamen farklıyım. Ama aynı zamanda olduğum gibiyim de. Sadece içimde saklı olan benliği görmek isteyen görebiliyor. Hani korku dizi ya da filmlerinde olur ya. Babadan miras kalan, gizemli köşke giderler.
Her taraf toz ve kir içindedir. Ama o örtüleri kaldırırlarsa altında kalan ve hiç değişmemiş renkleri görebilirler. Bende aynı şekilde yaşıyorum. O mobilyalar gibiyim, görmek isteyenler biliyor sadece. Görünmediğim gibiyim yani ¢
Eyw eig için
Kibirli, havalı, soğuk ve sert biliyorlar. Harfiyen doğru olan noktalar da var. Beni nasıl görmek istiyorlarsa görebilirler. Ben kendimi bileyim ve bana yakın olan insanlar bilsinler kafi. Keyifli akşamlar..
Melek biliyorum seni ya boynuzlu melek 😬
Şakaa
Kasıntı ve umursamaz sanırlar, kimisi de çok hanım hanımcık sanar ama hiçbiri değilim 😂
Kendini bize anlatır mısın 🎤
Soğuk durmamın sebebi aslında çoğu kişiyle muhatap olmak istememem yani hanımefendi olmamla ilgisi yok. Ve asla umursamaz değilim aksine fazla düşünürüm
Güven oldukça içini açarsın diyebilir miyiz
Bazen evet
Bazense hayır mükemmel cevap fksk
Ama öyle cidden çünkü güven konusunda pek problemim yok önemli olan karşı tarafın kafa dengi olması. O zaman açıyorum kendimi😂
Kafa dengi bulana kadar kafa kalmıyor 😐😤
Evet kesinlikle doğru. Kafa dengi insan bulmak zor
Ekonomi çok zor gibi bir sitem oldu bizimki fkdl
Dimi ajdbwjddj
Cevap
10Cevap
İçim dışım bir diycem ama demiyorum 😬
Ayna misali kendilerinde ne var ise onu görüyorlar 😎
Meleğimsi miyim yani ben 😎
Sensin geçerli değil 😤
Tanımayanlar dışarıdan havalı kibirli soguk nevale olarak görür beni.
Tanışınca tam tersi olduğumu çok şeker tatlı hoş sohbet merhametli koca yürekli olduğumu söylerler
Nasıl bakarlarsa öyle görürler..😃
Agriii 😬 İyi görüyorum hep seni
Mantık desen var... Fjska
Genelde egolu ya da soğuk görürler. ama öyle değilim egolu olmama aslında insanlara bana verdiği kadar değer vermem ile ilgili yani bunun ego ile ilgisi yok aslında. bunun dışında genel de depresif değilim sadece kafa dengi konuşabileceğim birisi olmuyor. bunun dışında oldukça iyimser birisiyim
Hemen hemen herkes gamsız, fazla kafaya takmayan ki bir yere kadar doğru, herkese karşı iyi olmaya çalışan, herkesin işime yardım eden, moral motivasyon veren olarak bilinirim. Ancak hemen hemen hepsi doğru olmasına rağmen yalnız olmak kötü hissettiriyor. Yani aile hayatını çok seviyorum. Arkadaşlarım ile Aras görüşmeyi seviyorum doğa yürüyüşlerini seviyorum ama ailem ile olsa daha iyi olurdu. Ayrı ev imkanım var ama çoğu zaman anne babama geliyorum. İhtiyaçları var mı bahanesi ile. Evet onları önemsiyorum ama yalnız kalınca insan aklında kuruyor sürekli. Ama genel olarak içim dışım aynı sadece mutlu olsamda içimde biraz üzüntü Hep var maalesef. Ailem dahi üzülmesin diye genelde belli etmem.
Dışarıdan gelen yorumları bazen duyuyorum, gülüyorum 😂
İnsanlar çok acımasız ve ben bu kadar büyük bir ön yargıyı sadece KS de gördüm.
Neyse ki pek şeyimde olmuyor.
Benimle 2 dk sohbet eden kişi kendi yaptığı yorumdan utanır.
Ön yargıları ile baş başa bırakıyorum, ben her daim mutluyum. 😊
Çok ciddi gören de var çok soğuk gören de aslında bunu onlara sormak gerekir diye düşünüyorum çünkü beni tanıyan onlar hala aynı fikirdeler mi bilek gerek 😄bana sen kendi içini bilmiyon mu sen anlat dersen fazlasıyla beceriksizim bu konuda ama... Sana şöyle söyleyeyim zaman zaman düşünürüm bunu. o kadar çok ses gelir ki sessizliğe doğru yol alırım.😬
Davranışlarım soğuktur ama adamına göre olduğunu hayatımdakiler bilir..
Görünüş olarak daha yumuşak mizaçlı olduğum düşünülür ama bu hep böyle değildir aslında..
Maalesef için dışım bir diyemeyeceğim sjsjsj. Son zamanlarda hatta bunu bana çok söyleyen oluyor. " Dışardan bakılınca aşırı sert bir yapın var. Halbuki hiç de öyle değilim. Ayrıca egolu oldugumuda söylerler 😄
Dışarıdan nasıl görüyorlar tam bir fikrim yok
Bir kesim küçük dağları ben yarattım havası vardı ilk başta sevmemistim derken
Bir kesimde aşırı sıcakkanlı ve samimi duruyordun şeklinde geri dönüş yaptı
Soguk, burnu havada, kimseye yüz vermeyen biri gibi dururum.
Ama beni tanıyanlar, hiç öyle biri değilmişsin çok samimi cana yakınsın derler her zaman ☺️
İçim dışım bir. Daha bugün tanıştığım Pazarda birşeyler satan Mualla ablanın dediği gibi çok güzel gülüyorsun vs yavrum sonrası ettiği dualar gibi. 😊
Beni seven can ciğer kuzu sarmalarım, seni tanımayanlar sevmez seni derler. Nabza göre şerbet verdiğimdendir. 😂
Bu içi dışı bir olmamayı gerektirir.
Dışarıdan beni ciddi görürler sonra hâlâ daha ciddi görürler sonra kimseyi takmama ve umursamama huyumu görürler ondan sonrası aşırı şakacı ve bol mimikli ben geliyorum shsjs
Ben her mekana her insana her duyguma göre istediğim gibiyim kendimi salinca yahut gerilince kendimi yönetemiyorum
Duygumada durumada canım nasıl isterse öyle oluyorum ama genel olarak içim eglenceli samimi ama dişin ruhsuz çekilmez biri gibi mutlu olup olmaması bağlı
Despot, soğuk ve mesafeli görünüyorum. Yabancıların öyle düşünmesi normal. Öyle bir imajım var. Yakınlarıma öyle değilim
Dışardan (Soğuk, umursamaz, kibirli ) İçerden (samimi, seçici, neşeli)
Sert , mesafeli , afresif görüyorlar yanılmıyorlar 😂 @efulimmm88 ilk gördüğü ile sonrası nasıl kız 😂
İş yerinde farklı iş dışı farklısın sen 😂
Nasıl ya 🤔
İş yerinde sert disiplinlisin ama arkadaş ortamında baya eğlencelisin işte 😎
Heee olması gereken o ama. O kadar insanla baş etmek için mecbur. Taviz verirsem önünü alamam
İçim dişim söz ve davranış olarak çok yakın birbirine diyim. Ama dışardan farklı görüyorlardır. Bu da onların bakış açısından.
Dışardan egolu görürler. Aslında egoluyum ljlhlh altı boş ego olmaması artım ljlhl
Genelde dışardan uysal sakin derler fakat inanılmaz sinirli bir insanım
Normalde ciddi ve soğuk dururum ama normalde espiriler yapan gülecen birisiyim
Deli diyende var çok akıllı bir kız diyende aman ne bilim kimseye zararım dokunmasinda.
Dışardan soğuk dururum ama içim sıcacıktır. Bana gelen genelde ısınır.
Egoist ve soğuk görünüyorum tanıyınca deli dolu birisine dönüyor 🙃
Duruşum karşı tarafa derki ; senin o gazını alırım rahat ooool bırak kendini banaaa. .. :))
Soğuk ve kibirli gorunurum. Ama aslında sıcak, guler yüzlü biriyimdir
Tesettürlüyüm, erkekler konuşmak için yanaşmaya korkar ama mastürbasyon yaparken p*rno izlerim, en büyük fetişim/hayalim iki erkekle seks
tanımadan önce soğuk ve sinirli biri olduğumu düşünüyorlarmış ama tanıdıktan sonra çok samimi iyi kızsın diyen oldu
Çok kurnaz kalpsiz merhametsiz kinci görürler ama halbuki hiç kimseyi kiramam uzemem hep içe atarım yanlizken ağlarım 😏
havalı ciddi olarak görürler ama tanıyınca hiç öyle birisi değilsin, için çok başka derler samimi, içten gibi..
Çok enerjik biriyim, herkes beni öyle görür hem ailem hem arkadaşlarım. Gerçekten öyleyim diyebilirim, ama kimseye göstermediğim o dobra tarafımda var.
Soğuk görürler ve haklılar da gayet soğuğum. Kendime sıcağım sadece, bana ben yeterim
Soğuk ve umursamaz görünürüm ama böyle olmasını tercih ediyorumm
Soğuk, kibirli görünüyormuşum.
İyi görürler iyiyim
Soğuk, havalı ve kendini beğenmiş derler.
Dışardan soğuk tanıdıkça daha farklı olduğumu söylerler
Soğuk görürler ama öyle değilim
Aynı samimi, sevecen..
Soğuk görünüm tanıdıkça dökülme
Soğuk görürler ama halbuki utangacim
Soğuk egolu aslında Pamuk şeker gibi sıcak biriyim
Soğuk gamsız
Aynıyım
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?