İnsanlar neden tam olarak ne istediğini söylemek yerine lafı uzatır?

Asıl konuya girmek yerine lafı uzatmanın sebebi nedir iletişim kurulurken? İnsan ilişkilerinde kişiler birbirinden ne istiyorsa direkt yazmalı ve ifade etmeli. Saçmasapan zırvalara ne gerek var? Bugüne kadar gördüğüm insan tiplemeleri öncelikle benim kişisel özelliklerimi, yüce değerlerimi efendime söyleyeyim muhteşemliğimi! Bilmem neyimi şuyumu buyumu övüp durur. İyi de aslında onu dinleyen ya da gerçekten söylediklerini sallayan kim?

Gerçek bir insanın söylenilenler karşısında etkilenmeyeceğini pek çok kişi bilmez dönüp dolaşıp laf salatası yapar.

Senin asıl sorunun ne?

Sen aslında ne demek istiyorsun?

Sen bu kişiden ne istiyorsun?

Ne istediğini açıkça yazsan belki de istediğini alacaksın ama g. erizekalılaştığın için asıl derdin havada kalıyor.

Neden insanlar iletişimde yetersiz?
İnsanlar neden tam olarak ne istediğini söylemek yerine lafı uzatır?
İnsanlar neden tam olarak ne istediğini söylemek yerine lafı uzatır?
Cevapla