Yarın 20 yaşına giriyorum, değişik hissediyorum. Sizce de zaman çabuk geçmiyor mu?

Yarın doğum günüm ve artık 20 yaşında olacağım. Zaten 17 yaşından sonrası göz açıp kapayıncaya kadar nasıl geçti anlamadım ve artık 20 yaşında bir yetişkin olmanın heyecanı kapladı içimi… Nedendir bilmem ama kendimi hâlâ 17 gibi hissediyorum, Garip çok garip…
Yarın 20 yaşına giriyorum, değişik hissediyorum. Sizce de zaman çabuk geçmiyor mu?
Cevapla