Kişilik & Karakter 20 yaşıma girdiiim yok mu bi hayırlı olsun? idölistkız Takip Et Xper 4 Yaş: 25 Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 00 Yapay Zekaya Sor Yeni yaşıma girmiş bulunmaktayım iyi dileklerinizi bekliyorum 😂💜 20 yaşıma girdiiim yok mu bi hayırlı olsun? Cevapla Beğen Paylaş Takip Et
ganalimahosgeldiniz Takip Et Guru Yaş: 36 , eic 100% +1 yıl 20 yaşına girdin de ne oldu vasıfsız birisin asla hayırlı olsun falan demem. 0 2 Yorumla idölistkız +1 yıl Vasıfsızdan kastınız tam olarak ney ona anlam veremedim Yorumla idölistkız +1 yıl Birazcık mutlu olunca insanlara neden bu kadar batıyo anlam veremiyorum derdiniz ne ki yani senin vasfın ne konuşta bileyim bakalım Yorumla
HayalistAkrep Takip Et Yoda Yaş: 30 , eic 59% +1 yıl Çok takılma doğum günlerine yiğen 😅 1 7 Yorumla idölistkız +1 yıl Hayatımda tek eğlencem bırakta tadına çıkarayım kurban be 😂 Yorumla HayalistAkrep +1 yıl Yani cikarda bil istedim dogum gunu dedigin tek gun, daha uzun suren eglenceler bul 😄 Yorumla idölistkız +1 yıl Yokki napayım tıkandık kaldık eve para yok aşk yok 😂 Yorumla HayalistAkrep +1 yıl Hepsi olur, takma o guzel kafanaa. Yorumla HayalistAkrep +1 yıl Profilindeki kartopu guzelmis. Yorumla idölistkız +1 yıl Teşekkür ederim😊💜🌼 Yorumla HayalistAkrep +1 yıl Ne demekk 😁 Yorumla
SporcuMan18013 Takip Et Master Yaş: 110 , eic 99% +1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 1,4b cevap paylaştı. Doğum günün kutlu olsun. 1 2 Yorumla idölistkız +1 yıl Çok teşekkür ederim 😊🌼 Yorumla SporcuMan18013 +1 yıl Rica ederim Yorumla
Düzbirisi Takip Et Guru Yaş: 30 , eic 100% +1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 1,4b cevap paylaştı. Mutlu yıllar tanımadığım kız 😂😂 1 2 Yorumla idölistkız +1 yıl Saolun tanımadığım bey çok naziksiniz😂😇🌼 Yorumla Düzbirisi +1 yıl Rica ederim efendim 🌺🌺 Yorumla
hafifrüzgarG Takip Et Guru Yaş: 26 , eic 99% +1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 750 cevap paylaştı. heppıdı börttddeeyy :D iyki doğmuşsunn 1 1 Yorumla idölistkız +1 yıl Çok mutlu oldum teşekkür ederim 😊♥️♥️♥️ Yorumla
-Lili- Takip Et Master Yaş: 27 , eic 99% +1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 3,5b cevap paylaştı. Yazık oldu gençliğine.. 1 5 Yorumla idölistkız +1 yıl Neden öyle dedinkiii Yorumla -Lili- +1 yıl 20 den sonrası çok hızlı mdmd Yorumla idölistkız +1 yıl Yapmaaa beee 😂 Yorumla -Lili- +1 yıl He ya jdjd Yorumla idölistkız +1 yıl Boşuna kutlamiyim o zaman 😂 Yorumla
Turaç4 Takip Et Xper 4 Yaş: 27 +1 yıl Doğum günün kutlu olsun :) Adres at pasta yolluyorum hemen 😅 0 1 Yorumla idölistkız +1 yıl Çok düşüncelisiniz teşekkür ederim ama annem pastayla birlikte beni balkondan aşağı atar 😊😂🌼 Yorumla
CeSuReRkEk166 Takip Et Yoda Yaş: 34 +1 yıl Doğum günün kutlu olsun 1 1 Yorumla idölistkız +1 yıl Teşekkür ederim😊 Yorumla
mrtcmlbll Takip Et Xper 5 Yaş: 42 +1 yıl Nice yaşların olsun abim 1 2 Yorumla idölistkız +1 yıl Çok saolun😊🌼 Yorumla mrtcmlbll +1 yıl Sende sağolasın ablam Yorumla
BillyTheKit Takip Et Xper 5 Yaş: 104 +1 yıl Hadi gözün aydın, büyümüşsün 😌 1 1 Yorumla idölistkız +1 yıl Tişikkirler 😂♥️ Yorumla
ToprakBey_ Takip Et Yoda Yaş: 27 , eic 98% +1 yıl Hayırlı olsuun 1 6 Yorumla idölistkız +1 yıl Teşekkür ederim😌🌼 Yorumla ToprakBey_ +1 yıl Birşey sorabilir miyim? Yorumla idölistkız +1 yıl Tabi Yorumla ToprakBey_ +1 yıl İsmin Belinay mı? Yorumla ToprakBey_ +1 yıl @idolistkiz? Yorumla idölistkız +1 yıl Hayır Yorumla
Uzaklarda346 Takip Et Xper 6 Yaş: 32 , eic 98% +1 yıl Nice yaşlara. En güzel yaşlardasn 0 1 Yorumla idölistkız +1 yıl Teşekkür ederim bende şanslı olduğumu düşünüyorum😌😊🌼 Yorumla
CappuccinoGibiyiim Takip Et Master Yaş: 32 +1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 13,7b cevap paylaştı. Doğum günün kutlu olsun. 0 1 Yorumla idölistkız +1 yıl Teşekkür ederiiim😊🌼 Yorumla
Ehlivukuf Takip Et Mentor Yaş: 34 +1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 18,4b cevap paylaştı. Bu yaşların kiynetini bil 0 1 Yorumla idölistkız +1 yıl Teşekkür ederim Yorumla
m02p00001 Takip Et Bilge Yaş: 24 , eic 99% +1 yıl Nice senelere kanka 0 2 Yorumla idölistkız +1 yıl Çok saol😊 Yorumla m02p00001 +1 yıl Yeni yılında yeni hedeflerine ulaşmak dileğiyle, Yorumla
Msk27 Takip Et Yoda Yaş: 34 +1 yıl İyiki doğdun kanka 0 1 Yorumla idölistkız +1 yıl Teşekkür ederim 😊🌼 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
15Cevap
20 yaşına girdin de ne oldu vasıfsız birisin asla hayırlı olsun falan demem.
Vasıfsızdan kastınız tam olarak ney ona anlam veremedim
Birazcık mutlu olunca insanlara neden bu kadar batıyo anlam veremiyorum derdiniz ne ki yani senin vasfın ne konuşta bileyim bakalım
Çok takılma doğum günlerine yiğen 😅
Hayatımda tek eğlencem bırakta tadına çıkarayım kurban be 😂
Yani cikarda bil istedim dogum gunu dedigin tek gun, daha uzun suren eglenceler bul 😄
Yokki napayım tıkandık kaldık eve para yok aşk yok 😂
Hepsi olur, takma o guzel kafanaa.
Profilindeki kartopu guzelmis.
Teşekkür ederim😊💜🌼
Ne demekk 😁
Doğum günün kutlu olsun.
Çok teşekkür ederim 😊🌼
Rica ederim
Mutlu yıllar tanımadığım kız 😂😂
Saolun tanımadığım bey çok naziksiniz😂😇🌼
Rica ederim efendim 🌺🌺
heppıdı börttddeeyy :D iyki doğmuşsunn
Çok mutlu oldum teşekkür ederim 😊♥️♥️♥️
Yazık oldu gençliğine..
Neden öyle dedinkiii
20 den sonrası çok hızlı mdmd
Yapmaaa beee 😂
He ya jdjd
Boşuna kutlamiyim o zaman 😂
Doğum günün kutlu olsun :) Adres at pasta yolluyorum hemen 😅
Çok düşüncelisiniz teşekkür ederim ama annem pastayla birlikte beni balkondan aşağı atar 😊😂🌼
Doğum günün kutlu olsun
Teşekkür ederim😊
Nice yaşların olsun abim
Çok saolun😊🌼
Sende sağolasın ablam
Hadi gözün aydın, büyümüşsün 😌
Tişikkirler 😂♥️
Hayırlı olsuun
Teşekkür ederim😌🌼
Birşey sorabilir miyim?
Tabi
İsmin Belinay mı?
@idolistkiz?
Hayır
Nice yaşlara. En güzel yaşlardasn
Teşekkür ederim bende şanslı olduğumu düşünüyorum😌😊🌼
Doğum günün kutlu olsun.
Teşekkür ederiiim😊🌼
Bu yaşların kiynetini bil
Teşekkür ederim
Nice senelere kanka
Çok saol😊
Yeni yılında yeni hedeflerine ulaşmak dileğiyle,
Mutlu yıllar tatlım 🎂😘😘
İyiki doğdun kanka
Teşekkür ederim 😊🌼