
Hadi biraz geçmişe gidelim, söyleyin bakalım taşır mısınız😇
Ben taşırım, büyüklerden alışkanlık olmuş ☺️

Hadi biraz geçmişe gidelim, söyleyin bakalım taşır mısınız😇
Ben taşırım, büyüklerden alışkanlık olmuş ☺️
Cüzdan kullanmıyorum, çok şişiyor, gereksiz bir icat gibi geliyor. Kumaş ucu iple kapanabilen bir şey kullanıyorum ve ona da resim falan koymuyorum.
Cüzdanımda sevdiğim birinin vesikalık fotoğrafını taşıyorum Mustafa Kemal Atatürk'ün taşıyorum onun dışında anneannem ve dedem olabilir onları taşıyorum başka da yok yani
Cevap
15Cevap
Evet taşıyorum oğlum ve kızımın vesikalık fotolarını...
Allah bağışlasın ne güzel 😊
Amin cümlesinin inşallah.🙏🌺
Kalbimde taşırım vesikalık ne ki. yani orada da taşırım önemli değil anlamında
Yaa çok romantik bir cevap oldu bu😻
Teşekkürler 😻
Cüzdanım da değil kalbim de telefonum da taşıyorum 😍
Hayranı mısınız
Sadece hayranı olsam iyi tam tersi aşık olduğum kalbimden gönlümden bağlandığım çok sevdiğim onu bu film de ilk gördüğüm de çok etkilenmiştim dedim herhalde hayranlık geçici hoşlanti geçer ya dedim kendi kendime ama görüyorum ki aşk bu çünkü kaç yıl geçti etkisinden çıkamadım keşke zaman makinesi olsa geçmişe gidebilsem 😥
Yaa ne ilginçmiş
Eskiden beri aşık olmuş olman😊
Cüzdan çok sık kullandığım bir eşya değil, telefonumda taşıyabilirim
Bak bu daha manidar oldu kwjdjsk
Evet😂😂 telefon kılıfı arkası cüzdandan iyidir
😂😂
Teknoloji sayesinde o kültürü yaşatan sayılı insanlarsınız
Evet ben seviyorum taşırım yanımda
Cüzdan taşımadığımdan öyle bir şey de olmuyor
Yaa öyle mi
Hımm pekala sen öyle diyosan
Vefat eden anneannemin gençlik fotoğrafı ve ablamın fotoğrafı var ♥️
Benimde var, annemin kardeşimin 😊
hiç sevmem öyle saçma şeleri telefon die bişi war seviyosam telefonunda wardır fotosu zaten
Hayır kalbimde taşırım 😂
İddialı oldu bu 😄
Olsaydı taşırdım bebeklik fotoğrafını:)
Evet ne tatlı olur
Du:)
Ahhah evet
E verin sizinkini taşıyım:D
Olsa taşırım ama yok foto yani😂
Hii olur balım bi foto değil mi😂
Evet taşırım o zaman yani😂
😄🧚♀️
😍😂😂😂
Dövme bile yaptırırız ayıp ediyorsun 😄
Ama o farklı bu farklı 😄
Sınırları zorlamayı severim sempatik kız 😄
Hahhah peki öyle olsun bakalım 😄
Taşırım kesinlikle
Ne güzel 😊
Ne güzel sevilme biçimi taşırdım
Dimi dimii😌
Yeap maneviyati yüksek:)
Eskidendi çok eskiden simdi bulutta taşıyoruz. 😋
maalesef öyle olmuş çoğunda
Cocuklarimin var
Ne güzel, bana da nasip olsun inşallah 🙏☺️
Aminn inşaAllah 🌺😊
Evet taşıyorum. Saydım altı kişi varmış. d
Ne manidar 🤗
Taşımak bence eskidi artık
Yok ya
Telefon var artık daha detaylı
Sadece annem ve babamın fotosunu taşırım
yok taşımam sadece dolar ve euro
Yani taşıyabilirim niyr taşımayayım
Hayır taşımam
evet var
Benim de
taşırım
tabi kide tasinmali
Taşır (d) ım
Taşırım tabi
Taşırım
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?