Sizce market çalışanı ile konuşmalı mıyım annemin yerine?

Anneme selam veren bir adam var markette. "Naber hoş geldin" falan diyor. Başka kadınlara da "hoş geldin" falan diyor.

Annem bana "karşıda cami var bana selam verdi, biri görse sıkıntı" vs de dedi. Ama ben annemin yerine gidip o adama "tekrar selam vermezseniz iyi olur, annem de rahatsız olduğunu söyledi" desem ne olur?

Güncellemeler
+1 yıl
Adam iyi niyetle de selam veriyor olabilir müşteriye diye düşünüyorum. Ama yanlış mı düşünüyorum bilmiyorum
Sizce market çalışanı ile konuşmalı mıyım annemin yerine?
Cevapla