Biraz kafa karıştırıcı oldu ama ben affedip unutmayanlardan olduğumu düşünüyorum. 


Cevap
7Cevap
Affetmiyorum hiç bir şeyi.
Affetmeyeceğim bir şey yok. Unuttuğum da. En fazla hatırlamam
Bana yapılanları çok kolay unutup affedebilecek saflıktayım
Unutup affetmeyen lerden. Bazen ulan ben ne için küsmüş tüm buna dıye düşündüğüm bulamadığım oluyo. Küsmüşsem vardır bır bıldıgım dıyıp devam edıyoöm😃
Ne unuturum ne affederim
Yaktın devrelerimi sjsjssj
Affederim ama unutmam yani eskisi gibi olamam
Alışı insan affeder unutmaz
*akıllı
Her ikisi de değilim 🥳
Affetme konusu degisebilir de hicbirseyi unutmam
unutup affetmeyen tarafım
Unutuyorum ama beni yaşayamıyor…
Affetmeyip unutanlardan
Affetmiş gibi yaparım unutmam
affedip unutmayanlardan
Affedip unutmayan
Unutup affetmeyenlerdenim.
Unutup affetmeyenlerdenim ben sanırım
Affederim ama asla unutmam
Unutmayıp affetmeyenlerdenim :D ksndmdndndndn
Unutmayıp affetmeyen seçeneğini ekliyorum🤚
Affedip unutanlardan
affedip unuturum ben
Affedip unutanlardan
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?