Affedemiyorum :/ affetsem eskiler aklıma geliyor illa ki sonra boşuna affettim diyorum yine aramı bozuyorum ü yüzden en iyisi hiç affetmemek. Affedince tekrar aynı şeyleri yapıyorlar bir özelliği kalmıyor hem o kadar şey söyledikten sonra tükürdüğümü yalamak istemem ben. Herkesin tavrına bakıyorum mesela kimi insan var bana der ki bunu yapma ama kendisi yapar işte bu aklıma geldiğin de iyi ki affetmiyorum diyorum arada hatırlıyorum her şeyi. Ammaaa bir şartı var çok zararı dokunmamışsa belki konuşurum nefret etmediysem
Ne demiş Bergen "Tanrım kötü kullarını sen affetsen ben affetmem" aynen o hesap kardeşim. İhanet, yalan, dolan, iki yüzlülük, sırttan bıçaklama, yola çıktığını yolda bulduğuna değişme daha nicesi anın da kestirip atarıp. Uğraşamam bana zarar veren biriyle zamanımı paylaşmam. Çünkü bu saydıkları mı bana yapan yarın başkasına da yapar tamam başkası beni ilgilendirmez ama yapan kişi bunu kendine huy edinmiştir. Çünkü iyi duygular varsa kötü duygular da var bunlarla beslenen insanların arınması da çok zor o yüzden yolu kötü olanın yordamı da kötü olur
Üzülme Ouz kader ortağıyız :D gerçi benim doğru şikayetim daha fazlaydı ama yapmadılar beni mod demek ki sevmiyorlar beni. Aklıma soru geldi, insanların sizi sevip sevmemesini umursar mısınız
Kişilik & Karakter konusunda 11,8b cevap paylaştı.
Affetme huyum vardı ama şimdi yok. Affedemiyorum insanları artık. Yok sayamıyorum yaptıkları yanlışları. Eğer geri dönüş yapılıp özür dilenirse kabul ediyorum ama eskisi gibi de olamıyorum.
İhanet ve yalan dışında her şeyi affedebilirim. Affetmek için tek şartım, karşımdaki insanın pişman olması ve beni buna inandırabilmesi. Ancak pişmanlık, ihanet ve yalan konusunda işe yaramaz. O iki konuda son pişmanlık fayda etmez.
Affetme durumu, kişiden kişiye göre değişkenlik gösterebilir. Aslında hatanın boyutu da önemli.
Genel olarak affedici bir yapıya sahip değilim. Potansiyel bir yalnızım. Kurduğum sosyal ilişkileri yıkmak ve yalnızlığıma dönmek benim için hiçte zor değil. Yapılanların sonucu olarak yalnızlığa koşar adım ilerleyebilirim. 🍂
Belli bir noktaya kadar affedebiliyorum. Sınır aşıldı mı direkt siliyorum…
1
0 Yorumla
Gizli Üye
(18-24)
+1 yıl
Gerçek bir pişmanlık ve ya içten bir özür görmüşsem kendime ihanet olacak şeyler dışında çoğu şeyi affedebilirim. Affetmek çoğu insanın başaramadığı büyük bi erdemdir en nihayetinde