Sizce bu dünyada iyi insan kalabilmek/olabilmek mümkün mü ve siz yüzde kaç iyi insansınız?

O kadar kötü insanlar var ki bazen niye iyiyim hep ben acı çekiyorum dediğiniz oluyor mu?

Kötülük kanımıza yavaş yavaş şırıngayla veriliyor mu sizce?

Düşünceleri karabasan gibi karanlık gecelerde karanlık bulutlar sarıyor mu?

Kirli eller daha temizdir kirli gönüllerden...
Kirli eller daha temizdir kirli gönüllerden...
Sizce bu dünyada iyi insan kalabilmek/olabilmek mümkün mü ve siz yüzde kaç iyi insansınız?
Cevapla