Memelerim yok denecek kadar olduğu için kendimi kadınsı bulmak bana biraz zor geliyor Çünkü meme gerekmiş gibi geliyo?

Yani kendimle nasıl barışık olabilirim. kimse rahatsız olmaz bundan çünkü bana aitler ama kendimi yeterli hissetmek istiyorum. bunu nasıl başarabilirim?

Memelerim yok denecek kadar olduğu için kendimi kadınsı bulmak bana biraz zor geliyor Çünkü meme gerekmiş gibi geliyo?
Cevapla