Benim yükseklik korkum var 5 dakika sonra Everestin tepesinden düştüğümü düşündüm de yarı yolda yarı parçalarım dona dona aşağı serbest iniş 🤣

Benim yükseklik korkum var 5 dakika sonra Everestin tepesinden düştüğümü düşündüm de yarı yolda yarı parçalarım dona dona aşağı serbest iniş 🤣

Yani belli başlı büyük korkularım yok ama sevdiğim insanların başına bir şey gelmesini istemezdim. Bunun dışında yılanlardan haz etmiyorum. Keyifli günler..
Yılanlar çok kötü ya 😱
Cevap
4Cevap
Ölüm 😱
Bu sıralarda bir gün öleceğim gerçeği çok sık geliyor. 😳
Ya bende de hastalık olusali ölüm sanki ensemde gibi hissediyorum değişik durum
Ölmek için daha erken
Sen halen ölüm diyon aheyy🤣
Tabi tabi 🤣
En büyük korkum yok
İşte bu 💪
En büyük korkum; sevdiklerimi kaybetmek. Bunu yaşamak istemezdim.
Bende
Belki evde tekiz ne diye vesvese veriyosun bize dksjjd
Vesveseyi verdim olanlar olur Allah yardımcın olsun 🤣
Bak şimdi 😅
Gulyabani çıkar birazdan bö diye
Tabiki öyle bişey olmicak 😬😶🌫️
Kara Fatma yani kocaman tarantula çıkacak karadul akrep kral mumya
Hayıırr gelemezlerr
Koku sık alevli silah tüpünü sırtına gecir sık gelen böceğin vampirin kurt adamın kafasına 🤣
O kadar mühimmatım yok benim 😅
Hemen TSKyı ara ve mühimmmat işte 🤣
Yakında savaş çıkacak ya orada lazım olur onlar, bana mı versin adamlar😅
Tamam sana hayalet avcılarından börtü böcek çeken güçlü süpürge gondereyim hepsini çek içine 🤣
Hadi bekliyorum o zaman 😅
👻bunu kullan kaçarlar
Ahahahah okey 😅
Korkum yok bedenim bile bir gün toprak olacakken niye korkayımki
Çok doğru topraktan geldik toprağa gideceğiz korkunun ecele faydası yok
Agzima bile almak istemiyorum o lafı, o kadar korkuyorum.
Korkutucu oluyor evet
Korkum filan yok.
Tam ben 💪
Olacağı varsa önüne geçemeyiz.
Her zorluğa dayaniriz.
Adımın hakkını vermem lazım.
Dalgalı denizin içinde olmak
Korkutucu
Evlenmemek 😂😂
Evlenirsin daha vakit var 😃
Evet her şeyin bir zamanı var elbet gerçek olur
en buyuk korkum sevgilimin yarxrragının kucuk çıkması
Bilmem wn büyük korkum yok
ani ölüm
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?