AI Persona’ya Sor
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Kadın Emeği
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer 
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
41Cevap
Afiyet olsun abla
Sağol barışımm teşekkür ederim 🙏
Afiyet olsun güzellik
Sağol gülüm teşekkür ederim 🙏
Sanada kolay gelsin rabbim çalışma gücü versin insallah 🙏
Teşekkür ederim sagol bugün istanbuldayım
Hoş geldin buraya da normalde nerde yaşıyorsun peki reiss
Sakarya
Ama neredeyse ayda 1 ya da 2 İstanbuldayım montaj işim oluyor Allah kolaylık versin İstanbul da yasayana hiç gelmek istemiyorum ama hep oradayım malum geçim işi
Buranın trafiğini görsen zaten nefret edersin reiss o kadar kalabalık bir sehir ki ne ararsan hep burada inmi cinmi kimin ne bok belli değil aslında İstanbul güzel şehir de burada elini verirsen kolunu kaptiriyorsun
Sakarya daha sakin kırsal bir bölge yaşaması daha kolay olur buraya benzemez
Ne iş yapıyorsun peki reis kaynakçımısın
İstanbulu biliyorum ozelliklede trafiği nefret ettim ilk defa gelmiyorum kaynakçida diilim lüks mekanlara 3 boyutlu duvar paneli uyguluyorum normaldede işim oto boya alım satım
Özetle işimiz hep görsele hitab etmek
Çok güzelmiş gerçekten insanın bir şey üretmesi emek vermesi kadar güzel bir şey var mı
54arslan54 bu şarkı benden sana gelsin ; ah İstanbul, İstanbul olalı hiç görmedii böyle keder ölüyorum aşkından kalmadı bende gururdan eser 😊
Teşekkür ederim güzel dilekleriniz için 🙏
Rica ederim reiss 😎😎
Ellerim BomboşEllerim bomboş, yüreğimde bir sızı
Ateşe atılmış bir demir gibi kor hâlâ
Ellerim bomboş, gözümde yaşlarla
Güneşin kavurduğu bir çöldeyim
https://youtu.be/T4XWu-BtuRQ
Elimde tuttuğum... 🙄 Herkesin elindeki... demeyeceksiniz değil mi? 😱😅
Mause diyeyim 🖱️ bari, ne olur ne olmaz 🤣
Yok demiycem 😂😂 çünkü herkesin tuttuğu kendine demişler 🤣🤣
Çay dolu bardağı tutuyorum 😋😄
Ohh miss afiyet olsun 🙋
Teşekkür ederimmm şimdi Nescafe sefası yapıyorum 😋😅
Bensiz boğazından geciyormu peki 🤣
Geçmedi be öksürüp durdum 😅😅
Aa vallahi inanmam tam böyle boğazında kahve boğazında kalıp hık hık ederken 😂bir videonu çekip at 🤣
Erkek milletine güven olmuyor çünkü 😂😂
Hahahahaha 😂😂 ben orada canımın derdine düşmüşüm sen bana o anın videosunu çek diyorsun
Hee 🤣 ama erkeklere güven olmuyor mustim oyuzyuzden
Haydaaa naptım daaa ne güvensizliğimi gördün 😂😂
Genel olarak erkeklere güven olmuyor dedim eee sende erkek olduğuna göre istemsizce bu sistemin içine dahil olmuş oluyorsun 🤣
Afiyet olsun güleç yüzlü arkadaşım yanına birde çay benden olsun şifa olsun
Çay içtim gülüm
Ama senin elinden çaya hayır demem çok teşekkür ederim 🙏 düşünmen yeterli
Yiyorsun bunları sonra gelsin kilolar gelsin yağlar 😂😂😂
Öyle ölmem füze atsaydin keşke
Sana yakışıyor ama zaten biz Türk erkekleri balık etli severiz 😂
🤗🤗
Bka ya nerden aklina geliyo bunlar😂😂 afiywt olsun ☕ kuru kuru olmaz göm bakalim
Kuru kuru yemiyorum ki çay var yaninda
Sağol gülüm teşekkür ederim 🙏
😇😇👍🧿çatlak ya bayiliyorum ruh haline😂😂😂
😂😂 kimler bayilmiyorki 😂 insan benimle yaşlanmaz valla çabuk mezara koyarım 😂🤣
😂😂tobeee
Geçmiş olsun çiçeğim.. Merak ettim 2 gündür yoksun.
Bana hiç iyi bakmıyorsun hastalandım bak yatıyordum yaa ölseydim 😂😂
Allah korusun deli 😀 Evrenin sana ihtiyacı var.. Ölme sen.. 🙏
Kankammm en son beş dakika önce çikolata idi
Ohh miss afiyet olsun şifa olsun inşallah 🌹🌹
Ben de istiyom bundan, bende telefon var sadece, arada su şişesi. 😂
Dijital kalemimi tutuyorum. Bir şeyler çizmek için
Elimde tuttuğumla şu an yazıyorum oooo sen nefes alıyor musun 🤣🤣
Hiç bakmıyorsun bana nazarın değdi galiba hastalandim
Abooo hemen kurşun dökmeye geliyom 😁
Ya o bir şey değilde geçenlerde başım ağrıyordu kurşun döktürdüm hiç faydasını görmedim birde sıktırsam mı acaba 😂😂
Ben hallederim o işi o iş bende 😁
her şey bir kursuna bakar 😂 merminin tanesi 5 lira 🤣
Atla avradın yediği aranmaz demiş atalarımız vardır bi bildikleri 🤣🤣🤣
Atalarımız söylemişse kesinlikle bir doğruluk payı vardır ve gerçektir
Dimi 😁
Hıı hııı 😂 evet genç adam o atasözleri boşuna söylenmemişir ve yaşanmışlıklarin ve tecrübelerin kelimelere dökülmüş halidir
Aynen öyle genç kadın bıyık büküle büküle kaytan insan dikile dikile şeytan olur 🤣🤣🤣
Bu hisseyi tutuyorum çünkü elimde telefon var. 😃
telefonumu tutuyorum.
İyi akşamlar. Çünkü akşam oldu.
😂😂 aynen öyle oldu
Sizede iyi akşamlar
Tövbe bismillah şimdi geldim lavabodan daha
😂😂😂 ozaman tuttuğun senin olsun genç adam 😂
Kimseye vermem :D :D
Aman ver gitsin bir gün toprak olucak fakir fukara sebeblensin 😂🤣
fakir mi kalmış :D herkes herkesini kullanır olmuş :D
İllaki bir yerlerde kalan olmuştur
Tamam o kalan fakirler gelsin sebeplensin :D :D yazık günahtır sevaba girelim bari
Bende onu diyorum işte ülkeye bir faydan olsun yiyen var yiyemeyen var 🤣😂
damızlık mı olayım diyorsun :D :D
Ol nolucak 😂 ne kaybedersin toprak olup gitse dahamı iyi olucak 😂
Ama o benim en kıymetlim :D :D
Böyle duygusal konuşma leynn benide ağlatacaksın şimdi 😂😂
Gel sarılıp beraber ağlayalım :D :D
Bunu bi ara hatırlat özelden cvp vereyim 😀😀
tamam pikiii 😄
☺🤗☺
Görüş yazıyorum çünkü burdayım
Hoş geldin ozaman eline emeğine sağlık 🙏🙏 çok teşekkür ederim
Naber kız boncuk göz
İdare eder gülüm biraz rahatsızdim bugün daha iyi gibiyim
Dikkat et yorma kendini
Sağol gülüm teşekkür ederim 🙏
Eyv. king
Afiyet olsun. Çay bardağı elimde şu an
Ohh miss afiyet olsun bende çay içiyorum ama ben soğukta içiyorum
Dışardasın galiba. Dikkat et kendine. Teşekkürler
Hastaneden geliyorum zaten bunu söylemek için çok geç artık 4 rapor almıştım bugün kontrole gittim eve gidicem birazdan
4 gün
Ooo. çok çok geçmiş olsun. Şifalar diliyorum. O kadar uyardım kendine dikkat et diye.
Sağol gülüm teşekkür ederim 🙏
Gül senin göbek adın :) Teşekkürler ve şif dilekleriyle
🙋🙋🙋
🌹🌹🌹🌹🧿🧿🧿🧿🙏🙏🙏
Corba yapıyorum
Ohh miss afiyet olsun eline emeğine sağlık 🙏
Size de afiyet olsun 😘
Gofret yedim sabah kahvaltı niyetine. . .
Ohh miss afiyet olsun 🤗
Ülker dohuz kat kakaolu hindistan cevizlisinden
İyi yapmışsın hep börek simit bıhtıhğk yaa bir değişiklik olsun hayatımızda dimi 🤣😂
Ya sabahtan börek poğaça yediğim zaman siskinlik hissi veriyor gün boyunca kaciniyirum. Aperatif şeyler tercih ediyorum bu sebepten
Doğrudur
Herkesin elindeki kendine...😂😂
Telefonu
Telefon
yapma olmazz :)
Telefon var. Oyun oynuyordum
Sigara
Neyi tuttugumu yazmayayım az önce
😂😂 ilahi sen çok sakacısın 🤣
Sen şöyle de tutarken ; bunu tutuyorum çünkü elimde şu an 😄😂🤣
Yok isedim biraz öncede şeyimi tuttum 😂 üşümüş zavallı buzusmus iyice üzüldüm haline 😂
Bu gereksiz bilgiyi benimle paylaştığın için teşekkürler 🤣
Sakacisin deyince ondan yazdim kuzum
Telefon var
Afiyrt olsun
Fincan ve sigara
Telefon
Çıkolata
Telefonum 😃😄
Telefon
kedim
Kalemdi 😃😃
Telefonum 👍
Mause :)
Söyleyemem 😂
Meme
Hayallerim
telefon
fare maouse