İstediğin şeylere sahip olabilmek için neler yapıyorsun?


Genelde her zaman uğraşıyım yani sürekli denerim ve vaz geçmem. bunun için planlar yaparım ve mutlaka farklı çözümler ararım. ama istediğim şey benim için anlamlıysa ya da benim için önemliyse tabi ki.
Cevap
12Cevap
Şöyle bi bakarım oluru var mı diye.. yoksa enerjimi boşa harcamam.😃
Çokça çabalarım.. nesne/ eşya ise önünde sonunda alırım, insan ise bir süre çabalarım baktım olmuyor onu da salarım.. bazen bırakmak mutluluktur
Istemişsem değerlidir. Özenirim , çabalarım, elde ederim
Maddi ise çalışıp kazanıp alıyorum. Manevi ise dua ediyorum.
Türk kızları bana küçümser gözle baktıkça ben hiç istediğimi elde edemem
olduğum gibi olurum öyle davranırım
Kafaya koyarım inat ederim.
Herkes istediği herşeye sahip olamaz
İstiyorsam sabırlı olup var gücümle uğraşırım
Bir şey yapmam sabır ederim o zaman gelene kadar.
İstediğimi elde etmek için çok çalışırım.
çalışırım
sabrederim
dua ile de desteklerim
Mücadele ederim bi müddet 😀🙏
Parasını verir alırım
Kafaya koyarım
Hile
Elimden geleni
Çabalarım
Çabalarım
Çalışıyorum
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?