Kendimi nasıl değiştirebilirim, yeni ben olmak istiyorum, ne yapmam lazım?

Iliskim 2 ay önce bitti, 1 sene iliskim vardi, cok toksik bir iliskiydi, simdi yine eski sevgilisine gitmis, 2 ay oldu hala kötüyüm, hep aklima geliyor, istemiyorum onu ama hala seviyorum, bu yüzden artik psikolojim iyi degil, kenimi degistirmek istiyorum, sizce bunu nasil yapabilirim, dis görünüsüm olsun, ruhsal olsun, bu arada tesettürlüyü, acil falan demeyin lütfen, spor yap arkadaslarla bulus falan da degil, bunlari biliyorum, dogru dürüst, faydali tavsiyeler lazim, simdiden sagolun...

Kendimi nasıl değiştirebilirim, yeni ben olmak istiyorum, ne yapmam lazım?
Cevapla