Kira ödemeyen ve memur olan birisi kızların gözünde statüsü baya yükselir mi?

Malum ülkenin yüzde 50 den fazlası asgari ücretle çalışıyor

Yeniler de dairede alamaz artik

Kira ödemeyen ve memur olan birisi kızların gözünde statüsü baya yükselir mi?
Cevapla