22 yaşında hala karşıma bir tane adam akıllı biri çıkmadığı için kendi gözümde değerim azalıyor. Normal mi?

Kendimi çok güzel bilirdim böyle en güzel derler ya o biçimden ama kapalıyım ve makyaj yapmam. Bu yüzden etraf sal-ak erkek dolu sıradan tipli kızlar açıksa saçını sarıya boyattıysa ona yazıyorlar. Ne bilim bana da yazanlar var ama tipim değil. Ben keskin yüz hatlı keskin bakışlı birini isterdim aynı yalı çapkınındaki Ferit Korhanı görünce hayalimdeki erkeği bulmuş oldum. İnsanlar tarafından da küçüklüğümden beri çok güzel, güzel olduğum söylenir ama böyle bacak açma devrinde kapalıysan güzellik hangi insan için geçerli farklı tabi

22 yaşında hala karşıma bir tane adam akıllı biri çıkmadığı için kendi gözümde değerim azalıyor. Normal mi?
Cevapla