Ablam denen şey beni deli ediyor öldüresim var beyinsizin teki 26yaşında bu hareketler normal mi?

Aptal aptal hareketleri var benden büyük ama çocuk gibi tavırları var. Çocuk deyincede ağlar kıyıda köşede doğru düzgün iki cümle konuşamaz gelmiş bana beyinsiz hevesimi kaçırıyor ders çalışırken özürlü gibi davranıyo. Yok çalışma yok olmayacak zaten onun yüzünden dersime odaklanamıyorum öldürücem ya, onu ya kendimi. Gebersede kurtulsam. Embesil ilkokul seviyesinde konuşuyo okuması desen berbat, en kolay matematik işlemini yapamıyo, yemek bile yapamazmı bi insan hiçbir vasfı yok beni sinrlendiriyo elimdrn bi kaza çıkıcak şimdi.

Ablam denen şey beni deli ediyor öldüresim var beyinsizin teki 26yaşında bu hareketler normal mi?
Cevapla