12 yaşındaki kız kardeşimin bu halleri normal mi?

Kardeşim ; din felsefesini , bilimi ve dini sürekli araştırıyor , sorguluyor. Onun dini sorgulaması annemin pek hoşuna gitmiyor. Çünkü babam olmasa da annem çok dindar bir insan ve bu nedenle ona "Deli" diyor ve yaşıtları gibi davranmasını söylüyor.

Yaşını hissettiğini düşünmüyorum.

Böyle şeylere ilgi duyması sizce normal mi? Yoksa benim kuruntularım mı?
12 yaşındaki kız kardeşimin bu halleri normal mi?
Cevapla