Bazı insanlar korkularını öfkeleriyle bastırmaya çalışır. Aslında deli gibi korkarlar ama kendilerine itiraf edemezler.

Bazı insanlar korkularını öfkeleriyle bastırmaya çalışır. Aslında deli gibi korkarlar ama kendilerine itiraf edemezler.

Aslında hiç korkmuyorum sadece kaygılanıyorum ya da stres oluyorum. böyle durumlarda aslında hem öfkelenir hem üzülürüm. yani o an çok duygusal olabilirim
Ne için korktuğuma bağlı , bi yakınıma duyduğum korkuya üzüldüğümden dolayı endişe duyup korkarım , öteki türlü sadece bana gelecek korkulara karşı öfke duyarım
Üzülüyorum ben ne zaman gerçek öfkeyi hissettim hatırlamıyorum hep sadece üzgün ve kırılmış hissediyorum
Cevap
25Cevap
Ne öfkelenirim ne de üzülürüm, sadece korkumun paniğini yaşarım...
Korku duygusunu başka dürtülerle açığa vurmam. Korkmuşsam korkmuşumdur.
Selam gadası 🙃
Şu an korktuğum zaman nasıl bir duygu içinde olduğumu düşünüyorum 😂
korktuğumda bazen öfkeleniyor bazen üzülüyorum sanırım ne kadar korktuğum neyden korktuğumla alakalı bu
Bazen korktuğum şeyler devamlı karşıma çıkıyor bu yüzden çok öfkeleniyorum. Onun dışında korktuğum zaman stres yapıyorum desem daha doğru olur.
En son ne zaman korktugumu hatırlamıyorum ki 🤔 sadece korkarım herhalde
Soğukkanlılığımı muhafaza ederim.
Üzerime gelinirse, öfke kaçınılmazdır.
Korktuğumda kısa bir şok yaşarım. Belki eşek şakasıysa o zaman kızarım
korkuyu çoktan yendim ama üzüntüler peşimde hala
Yani genelde eşkıya da üzüntü değil de bir şok geçirme durumu söz konusu olur
İkiside olmuyor ben korktuğumda endişe kaygı tedirginlik huzursuzluk ve heyecan içinde kalıyorum
Ben üstüne üstüne koşarım.
Saldırı en iyi savunmadir.
Bunu bilir bunu söylerim
Mutlu Güzel Sabahlar.
korkunun çeşidine göre değişir bu. neyden kortuğumuz önemli insanlardanmı cinlerden perilerdenmi. birine bişiy olmasındanmı kendimiz adınamı.
Sadece korkarım aslında 😂
Araç kullanırken çoğunlukla öfkelenirim, başka durumlarda bazen öfkelenir bazen üzülürüm.
Gülerim. Korktuğumda gülesim geliyor ¢
Aksine savunma mekanizmam gelişir öfkelenirim
Korktuğumda korkmuşumdur. Öfke ve üzüntü farklı duygulardır
İkisi de olmuyor bende..
Mevzuya bagli degisiyo
Korku öfke barındırır.
İkiside olmuyor bende.
Sinirleniyorum birazcık.
Hiçbiri endişeli olurum
Korkuyorsam saklamam korkuyorum derim
Karışık bir duygu karmaşası yaşıyorum.
Sessizleşirim daha çok 🤭
Uzaklaşırım çünkü kavga etmek istemem
Korkuyu yaşarım 😀
üzülmemde öfkelenmemde
Altıma zçrarım
Korkarım 😂
Tepkisiz olurum
üzülürüm
üzülürüm
Polis çağırayım mı?
Ana olayın nedenine bağlı
Pek korkmam
Üzülürüm
Susmak en iyisi
sinirlenirim
Üzülürüm
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?