Yaşadığınız hayatta binlerce insanın yanında yalnız hissediyormusunuz
Neden ben böyleyim neden hep mi ben 365 günde her gününü çabalıyorum 2 gün hataya düşüyorum sonrasında zalim ben oluyorum kötü ben oluyorum bu kadar basitmi insanı karalamak insanı çabalarını hiçe saymak bukadar kolaymiydı bir kisi hakkinda prim yapmak çabalıyacam hepmi ben çabalıycam çalışacam hepmi ben yanlış anlaşılan olucam kime güvendiysem sırtımdan vurdu kime inandıysam ilk o beni yarı yolda bıraktı kime yardım ettiysem ilk o bana nankörlük yaptı halime yinede şükür ediyorum herzaman okadar guzel şeyler yaşamak istiyordum insanlara yardım etmek insanlara güvenmek istiyordum ama olmuyor ilk firsatta çelmeyi takmaya çalişiyorlar birlik beraberlik içinde yaşamak haram olmuş bize hayat böyle biryermiş biz çekelim biz ezilelim biz mucadele edelim onlar oysaki yaşasin kötü insanlar sefasını sürsün kötü insanlar gülsün kötü insanlar yaşasın gezsin eylensin koskoca okyanusta bir damla su istemiştim onuda burnumuzdan getirdiler ilk fırsatta ama kötü olmuycam yinede yardımlaşıcam yinede düşene bir el uzatıcam şükürler olsun rabbime yalnız kalıyorum ama biliyorum o hep benimle beraber bana güç veriyor cesaret veriyor sabır veriyor Allah kimseyi kimseye düşürmesin herkes çok rahat biliyor beni görmüyorlar onlar bilmezlerki onlar tek kaldığımda etrafımdaki insanlara baktıgimda çok üzülüyorum çok
Sizler nasılsınız sizlerde böyle düşünüyormusunuz çok az birsey içimi döktüm
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer