Şu an yaşadığınız hayattan memnun musunuz?

Yaşadığınız hayatta binlerce insanın yanında yalnız hissediyormusunuz

Neden ben böyleyim neden hep mi ben 365 günde her gününü çabalıyorum 2 gün hataya düşüyorum sonrasında zalim ben oluyorum kötü ben oluyorum bu kadar basitmi insanı karalamak insanı çabalarını hiçe saymak bukadar kolaymiydı bir kisi hakkinda prim yapmak çabalıyacam hepmi ben çabalıycam çalışacam hepmi ben yanlış anlaşılan olucam kime güvendiysem sırtımdan vurdu kime inandıysam ilk o beni yarı yolda bıraktı kime yardım ettiysem ilk o bana nankörlük yaptı halime yinede şükür ediyorum herzaman okadar guzel şeyler yaşamak istiyordum insanlara yardım etmek insanlara güvenmek istiyordum ama olmuyor ilk firsatta çelmeyi takmaya çalişiyorlar birlik beraberlik içinde yaşamak haram olmuş bize hayat böyle biryermiş biz çekelim biz ezilelim biz mucadele edelim onlar oysaki yaşasin kötü insanlar sefasını sürsün kötü insanlar gülsün kötü insanlar yaşasın gezsin eylensin koskoca okyanusta bir damla su istemiştim onuda burnumuzdan getirdiler ilk fırsatta ama kötü olmuycam yinede yardımlaşıcam yinede düşene bir el uzatıcam şükürler olsun rabbime yalnız kalıyorum ama biliyorum o hep benimle beraber bana güç veriyor cesaret veriyor sabır veriyor Allah kimseyi kimseye düşürmesin herkes çok rahat biliyor beni görmüyorlar onlar bilmezlerki onlar tek kaldığımda etrafımdaki insanlara baktıgimda çok üzülüyorum çok

Sizler nasılsınız sizlerde böyle düşünüyormusunuz çok az birsey içimi döktüm

Şu an yaşadığınız hayattan memnun musunuz?
Cevapla