Bir şey yapacağım zaman herkese danışma ihtiyacı duyuyorum bu yanlış mı?

bir işi yaparken çok tereddütte kalıyorum ve sürekli cevremdekileri o iş hakkında fikirlerini soruyorum. onlarda sürekli zıt fikirler söylüyor ya da benim içimdeki görüşü kıran şeyler. ve ben o işi yapmaktan vazgeçiyorum. bu yanlış mı?

Bir şey yapacağım zaman herkese danışma ihtiyacı duyuyorum bu yanlış mı?
Cevapla