Bu dunyada daha mutlu olabilmek icin biraz saf mi olmak lazim acaba 🙄?

hani bi laf vardir ya; cehalet ne guzel bisi, herseyi biliyorsun, kafa rahat, ohhh pollyana modu. 🤣🤣

Ya aslinda bazen salaga yatmak lazim.. Arada dusunuyorum bu kadar dikkatli ve uyanik olmasaydim daha mi mutlu olurdum acep🙄🙄? Ozellikle de bazen insanlarin bakisindan aklindakini okumak ya da ufacik bi hareketinden bile karakterini cozmek bana sıkıcı gelebiliyor. Tabi her zmn tutmuyor bu dedigim, ama yanilma payim da azdir genelde 🤓

Bu dunyada daha mutlu olabilmek icin biraz saf mi olmak lazim acaba 🙄?
Bu dunyada daha mutlu olabilmek icin biraz saf mi olmak lazim acaba 🙄?
Cevapla