Kafayı yicem ben nezaman mutlu olucam 🥺yoksa olamicakmiyim?

Bı yıldır evliyim eşimle bir gün iyisek iki gün kotuyuz iki gün kotuysek beş gün iyiyiz ikimizde çok sinirliyiz saygımız kalmadı hakaretler ediyoruz ve eşim çok anneci annesi baya çok acitasyon yapiyo buda hepsine inaniyo ben inanmıyorum yalan cnku sırf ilgi için yapiyo neyse eşimle aramız bozuktu ve senin ailene gidelim dedi 7 saatlik mesafe var ben yok falan dedim ısrar üzerine geldik annesi neler neler söyledi bende anneyim nasl birakip gidersin beni yanlız başına falan die alt üst oturuyoruz bu arada kızları hergun yanında olmasına rağmen neyse geldik ve geldiğimiz gün eşim aradi tlfnlarina çıkmadı en son çıktı hastaneyim sen keyfine bak dedi eşime eşimde morali sıfır tabi banada bı başka sebepten kustuydu zaten buda üstüne tuz biber oldu ya kafayı yicem sadece bi gün barismistik smdi gene kustuk böyle evlilik yururmu blmiyorum ayrılalım diorum eşim istemio hemen kendine zarar vermeye calisio aglio birsuru vaadler soyluo tabi sonra unutuo annesi asla beni istemio Bosanin die neler neler yapiyo sırf ben onu. İstediği gbi onun dediklerini yapmıyorum die istemio yoksa huyları çok hoşuma gidio ama dediklerimi yapsin dio bende yapmıyorum kendimi ezdirmiyorum diye istemio beni benm ailemde artık kavgamizdan bıktı ben baya bıktım bunun annesinin bütün yalanlarına inanmasindan her mutluluğumuzu gölde düşürüp annesine bı laf soyleyemio annesi babası alsın gitsin dio bişey demio onun yanında ben gidince agliyo zirlio nasıl biyle devam edecek devam edermi onuda blmiyorum napmam lazm çok moralim bozuk çocuk yok çok skur düşük yaptım bu stresler yüzünden annesi çok doldiruo karın şöyle böyle blmiorum yanımda knusmuyolar eşimin ne cevap verdiği blmiorum ama bazen bana soyluo annemde hastaymış soyleymis böyleymiş die bende bana çok beddua ediiginden Allah'ta onu öyle cezalandırıyor dedim hiç cevap vermedi ben ne kadar söylesem bana ses etmio annesi ne kadar söylese ona cevap vermio annesi kendini yırtıo sokaklarda bağırıo bana köpek falan diye duysada hiç duymamış gbi davranio ve annesiyle gene arası iyi gene bişey demiyo duymamazlıktan gelio her defasında hastayım diyincede annesine ilgisi daha çok oluyo oysaki hasta degl beni gömer resmen o kadar genç birisi ama eşim onun gerçek yüzünü yalan söylediğini anlayamio moral bozmaktan başka armizin bozulmasindan başka bişey olduğu yok offf

Kafayı yicem ben nezaman mutlu olucam 🥺yoksa olamicakmiyim?
Cevapla