Kendini nasıl tarif edersin? İnsanlardan kaçıp içine mi saklanırsın, insanlara mı koşarsın, yalnızlığa mı sarılırsın?
Ben içime açılıyorum, dışıma kapanıyorum
Kendini nasıl tarif edersin? İnsanlardan kaçıp içine mi saklanırsın, insanlara mı koşarsın, yalnızlığa mı sarılırsın?
Ben içime açılıyorum, dışıma kapanıyorum
Genelde karşımda ki insana göre değişiyor. eğer karşımda ki insan eğlenceli kafa dengi bir insansa bende dışa dönük konuşkan olabiliyorum. ama karşımda ki insan susuyorsa konuşmuyorsa bende konuşmam ayda konuşma başlatmam. bu tamamen kişinin yapısı ile ilgili bazı insanlar öyle ki hiç konuşmaz mesela. bazıları da susan insanları bile konuşturur. bu yüzden genelde içe veya dışa dönük yapım var diyemem. ama genelde eğlenceli ve esprili konuşmayı da seviyorum her zaman sessiz kalmayı sevmiyorum.
O zaman içine açılanlardansın diyebiliriz. Çünkü ne içe dönük, ne dışa dönük oluyor içine açılanlar da
Haklısın ama daha önce bu terimi hiç duymamıştım
Çok bilinmedik bir tabir, ben de internette görmüştüm. Derin bir kişiliğe ve duruma göre değişen özelliklere sahip insanların genel adı, içine açılandır
Anladım teşekkürler bir ara mutlaka araştıracağım
Çok içe dönük biriyim hep içime kapanarak yaşıyorum
Ama bazen dışarıya da bir pencere açmak gerekir
Kendimi kimseye anlatamıyorum anlatsam da kimse anlamıyor toplumda yerim yok hep dışlanan aşağılanan ötekileştirilen biri oldum kimse sevmiyor saymıyor herkes ezik önemsiz görüyor kendimi de topluma yakıştıramıyorum zaten ben hep evdeyim yalnızım sosyal hayatım yok kendimi hep dış dünyaya kapatarak yaşadım yaşamaya da devam ediyorum zamanla daha da içime kapanmaya devam ediyorum
Biliyorum önceki hesaplarımda da bir çok şey sunmuştum size ama umutsuzluğunuz yüzünden denemediniz bile
Ben umutsuz değilim umudum her zaman vardır ama bazı şeyler değişmiyor istesemde hiçbir şey değişmiyor çünkü biraz da benden kaynaklı yani mizaç ve kişilik olarak çok içe dönük çekingen utangaç sessiz biriyim işte herşeye de engel olan zaten buydu bu değişmiyor istesemde açılamıyorum kendimi aşamıyorum dış dünyaya açılamıyorum bu bana basit gelmiyor çünkü çocukluğumdan beri böyleyim ergenliğim gençliğim hep böyleydi şimdi de böyle yaşlanıyorum
Değiştirmek istiyorsanız bu da sizin elinizde. Evet yaşlanmış olabilirsiniz ama bu her şeyin aynı kalacağı anlamına gelmez
bahsettiğim o değil, dışarıya çıktın mı mesela hiç?
Hala mı denemedin dışarıya çıkmayı
Yok maalesef hiç çıkmıyorum deneyemiyorum hem denesem ne olacak nereye gidicem zaten dışarıda duramam ki hemen eve dönmek isterim ayrıca insanlardan utanıyorum çekiniyorum bu da çok etkiliyor çocukluğumdan beri bunu hiç aşamadım bu istemsiz bir şey bilinçli bir tercih değil bu durumu aşmaya gücüm yetmiyor
O zmn bir psikoloğa git ya da dene kendince atlatmayı böyle ömür geçmez çünkü
Bence çocukluk ve ergenlik kaynaklı bir eksiklik yani o dönemlerde kendimi yeterince aşamadım hiç açılamadım yetersiz kaldım gelişimim tamamlanmadı öz güvenim sosyal ve iletişim becerilerim gelişmedi bu da yetişkinliğimi olumsuz etkiledi artık böyle sabitlendim böyle geçip gidiyor ömrüm
Değişiyor
En çok hangisi?
Genelde sessiz sakin bir insanım dinlemeyi daha çok severim insanları tanımaya onları çözmeye odaklanırım daha sonra arkadaş oldukça onlarla daha konuşkan daha çok onlarla uğraşan bazen yersiz şakalar yapan biri oluyorum ama her zamanda o kişilerden ayrılıp tekrar yalnızlığımı buluyorum çevrem var çok ama yalnız oluyorum "çok kalabalık bir yalnızım" fatih teriminde dediği gibi biri oluyorum
İçine açılanlardan olabilirsin o zaman
Olabilir ben hiç bir zaman çevrem var diye hava atan o kalabalıkla gezen bir olmadım kalabalık dışında yalnız yürüyen ama grubun içinden biri oldum
Yalnızlığı kalite zaman olarak kendim için kullanıyorum, ayrıca çok da seviyorum. Konuşmayı seviyorum ama saatlerce aynı konu için ruhum elverişli değil.
Cevap
8Cevap
Aslında içine kapalı bir insan değilim sosyal bir insanım ama bazı insanlar beni hayattan soğutuyor ondan sonra toparlanmaya çalışıyorum
Içine acılan nasıl oluyo😂
Derin insanlar için geçerli. Kendini tanımak için vakit ayıran, benliğiyle meşgul biriyseniz içine açılanlardansınız demektir
İçine açılan beni en iyi içim, vicdanım tanıyor
İnsanlardan kaçıp, içine dönük
İçine kapanık, çekingen🦋
Samimi rahat açıksözlü
Dışa dönük diyelim o halde
Kapanmam valla eskidendi o
Hangisi oluyorsunuz o zaman?
Dışa dönük
İçine kapalı
Yerine göre hepsiyim
Olmaz öyle sadece birisi olabilirsin
Ben hepsi olmak istiyorum sana ne
Soru benim 😏, başka soru?
Başka soru özelden sormam lazım
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?