İçine kapalı mısın, dışa dönük mü, içine açılan mı?

Kendini nasıl tarif edersin? İnsanlardan kaçıp içine mi saklanırsın, insanlara mı koşarsın, yalnızlığa mı sarılırsın?

Ben içime açılıyorum, dışıma kapanıyorum

İçine kapalı mısın, dışa dönük mü, içine açılan mı?
Cevapla