Merhaba🐈 Bazı kapıların yüzünüze kapandığını hissettiğiniz oluyor mu? Ne kadar isteseniz de açılmaz, bi noktada bunu engelleyen bişeyler mi olduğu düşüncesi içine girersiniz.. Kapılar açılır mı size genelde?
Genelde tüm kapılar yüzünüze açılır mı, kapanır mı?
Kapılar mı? Ben kendimi kapısız ve penceresiz bir yere hapsedilmiş gibi hissediyorum. Beni bir yere koymuşlar sonra etrafıma duvarlar örmüşler gibi... Yani kapıların açılmasını ya da kapanmasını geçtim, açılacak bir kapı bile yok...
Ben genelde herkesin farklı konularda kısmetlerinin kapalı ya da açık olduğunu düşünüyorum.. Her konuda bir bahtsızlığı yoktur bence kimsenin.. Kiminin duygusal ilişkilerde yolu açıktır. Dengiyle karşılaşması daha olasıdır.. Genelde de öyle olmuştur ama kimi de bundan muzdariptir.. Bazıları iş-meslek konusunda bahtı açıktır. Hiç beklemediği anda önüne birçok seçenek çıkıverir kiminin nasibi aslanın midesindedir neredeyse.. Ne kadar çabalasa da olmaz..
Ben sanırım daha dengeliyim bu konuda.. Ne kapı duvar durumundayım ne de sonuna kadar açılan kapılar olur.. Orta segment diyelim..
Hayatım boyunca kapıların biri tarafından açılmasını beklemek yerine kendim açmayı tercih ettim diyebilirim.. Hayat ve insanlar acımasızlar ve kader diye bir olay var olsa bile durduğumuz yerde hiç bir şey yapmadan sadece hayattan beklemek bana anlamsız geliyor.. Genel olarak şanslı görüyorum kendimi.. Neden dersek diğer insanlardan farklı yaratıldığımı falan düşündüğüm için değil.. Benim şansım ailem ve karakteristik özelliklerimdir.. Keyifli günler..