
Iyilik yaparak var olma amacını ulaşan insan açgözlü olduğundan
Bunda bir menfaat arar

Iyilik yaparak var olma amacını ulaşan insan açgözlü olduğundan
Bunda bir menfaat arar
Hayır, iyilik yapmamanın benim için bir anlamı kalmaz o zaman. Sadece iyilik yaptığım insan nankörlük yapmasın bana yeterli. He tabi ki zor zamanlarda yanımda olmasını ve bana destek olmasını isterim o ayrı bir mesele.
Evet, çünkü hayatta her şey karşılıklıdır. Bu nasıl baktığımızla alakalı ama birine iyi bir şey yaptığınızda veya söylediğinizde teşekkür etmesini beklersin, yani karşılıksız hiçbir şey yoktur. Olmamalıdır da.
O zaman iyilik olmaz alışveriş olur
Aksi nezaketsizlik olur. Dünyanın işleyiş prensibi bu düzenle kuruldu öylede gidecek. Kabul etmesenizde hepiniz bu düzenin parçasısınız.
İki kişi sohbet ediyor hep biri konuşuyor eee? Olmaz karşılık şart. Bunu al neye koyarsan koy değişmez. Bu böyle
Iyilik yapan karşılıksız yapsada
Alıyor karşılığını zaten
Vicdanını rahatlatıyor ve kendini işe yarar hissediyor
Bu dürtüler onu harekete geçiriyor
Kısacası iyilik yapan iyiliği kendinede yapar aslın da
Yaptığı an mükafatını aliyor
Bunca insan var oluş sıkıntısı çekip
Kendini işe yaramaz hissederken
Iyilik yapan adam bir işe yariyir
Doğru evet, ama ben çok başka yerden bakıyorum sen nasıl beni anlamadın yaa? 🙄
Seni anladım
Ama sen beni anlamiyorsun
Ben sana gereksiz iyilik yap
Kendini kulandırt demiyorum
ya da her yaptığın eylem iyilik olsun da demiyorum
Karşılıklı çıkar ilişkiside olabilir
Ben direk iyilikten bahsediyirum
Cevap
1Cevap
Beklemem.. zaten iyiliği anlayan da yine iyi insanlardır.
kimseden bir beklentim yok , beklentim rabimden
Yine beklenti olmuş oluyor
Cennet için beklenti...
insan oğlundan bir beklentim yok diyelim o zaman
Kısacası cennet için alışveriş
Hayır menfatli ilişkilere girmiyorum
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?