Sebeplerine odaklanan bir çok kötülüğe karşı kendini muhafaza edecektir.
Akıllı insan bahane bulmaz çözüm bulur

Sebeplerine odaklanan bir çok kötülüğe karşı kendini muhafaza edecektir.
Akıllı insan bahane bulmaz çözüm bulur

Sebep odaklı sebepleri ne tür sonuçlar doğuracağı belli oluyor ona göre en az hasarla kurtulmaya bakarım yolumu değiştiririm 🙃
Cevap
0Cevap
Milyon kere "neden neden?" diye düşünüp durduğumuza göre sebeplere odaklanıyoruz ama bence bu düşünce hatası.
Aslında sonuca odaklaniyirsun
Sebebe odaklanırsan
Bulucan zaten
Neden beni aldattı dan ziyade
En başa bakicaksin
Tanistigin ilk zamana
Ve verdiği sinyallere
O sinyallerle ki kişilerin özelliği ne
Ve senin üç güdüler ile niye hareket edip kendini tutmadigina
Aklını neden askıya aldığına...
Aklı kullanmanın önemine
Bakıp
Bundan sonra gelenleri laflarına değil hareketlerine odaklanacak
Ciddi anlamda hatanı bulacaksın
Bubutun olaylar içinde gecerli
Psikoloğum sen ol.
Paraylan efenim
Iyilik karşılıksız olmaz ya hani
Ben ona soruyorum o bana soruyor. Cevabı hep ben buluyorum bir de o kadar para veriyorum 🤣😂 Sen hazır döküyorsun her şeyi mis gibi
Şaka bu arada anlatabilirsin dinlerim
Bir insanın öğrendiklerini aktarabilmesi bile
Bir şans
Tamam hazıra konmak parayla
Psikologların çoğu boş zaten
Çoğunu bilemem çoğuna gitmedim ama benimki iyidir cevabi sana buldurur ki "anla" kolaya kaçarsak unuturuz bulduğumuz cevapları. Farkındalik yaratıyorlar ben seviyorum. İyi ki varlar
Valla Senin ki
Terapist yöntemi kullanıyor lafım yok
Ben ise direk hayatın özüne odaklanirim
Zaten kendime sorduğum neden sorusunun baskısının sormasına gerek yok
Bu arada "iyilik karşılıksız olmaz" demedim. Hersey karşılıklıdır dedim. Konu iyilik değil ama madem iyilikten gidiyoruz, bir iyilik yaptin diyelim bi teşekkür veya gülen yüz görmek istersin değil mi? Yine bir karşılık hayatta her şey alışveriş. Gerek duygu gerek bilgi gerek maddi ama alışveriş olmazsa olmuyor inkar etme artık
Iyilik yaptığım zaman eğer gerçek iyilikse beklemem
Çünkü ben direk karşılığını alıyorum
Vicdanım rahatlıyor
Ve işe yarar hissediyorum
Bana yaptığım iyiliklerden sonra bile kötü davrananlar oldu
Ve yaptığım iyilikten pişman olmadım hala gurur duyuyorum
Ve işe yaradigima çok seviniyorum
Onlar benden fayda sağladı
Bende işe yarar hissettim
Insan var oluşunda en büyük sorunlarından birisi işe yarar hissetmeme durumudur
Darwinin piramidin kaçıncı sırasında bilemem
Igtiyackaf kismindada geçer
"Işe yarar hissetme"
Bir öğretmenin belki en büyük notivasyonlarindan birisi
Öğrendiğini aktarmasidir
Evet haklisin "işe yaradığını hissetme..." düşüneceğim bunu. Bende ki bu mu başka birsey mi onu bulacağım merak ettim
Bak indan şunu unutmamalı
Hsielr aldatacidif
Düşün ku şu an annenin kanser olduğunu ogrendin ve ne yaparsın hemen bebek gibi ağlarsın kendini duvardan duvara vurursun
Ama sonra sana deseler ki
Testte isim benzerliğinde karışmış
Ve bu seferde sevinçten ağlarsin
2 dakika önce hic gecmiyecek gibi aci veren his bir dusuncenin değişimiyle yani
"Algı değişikliği ile" mutlu bir hale büründun demek hisler aldatir
Ama işe yarar hissetme ihtiyacı başkadır
Tabi
Neyse mesajda Şuanlik bu kadar acabiliyirum
Yoksa uzun meseleler
Yazmakla yetmez Lütfettin efendi
Uzun olduğun dan torti hanım üşeniyorum
Size direk kitap önerip video onersem
Okumazsınız zaten
Okurum 4 aydir basucumda duran 25 sayfasi okunmuş bir kitabi bitirirsem onada başlarım.
Ohooooo
Torticim çok meşgul
Buraya girene kadar okurdum aslinda ama hep bahane işte sorsan gerçekten vaktim yok jdjsjs
KS torityi bozdu
Püüüu
Hep suç KS nin
O kitabinda başını unuttum zaten şimdi 25 sayfayi tekrar okuyacağım sonra yine ayni yerde birakirsam? ayni yeri 200 kez okumam insallah
Sevmiyorsan okumayabikifsin torti
I kadar satie kod okuyorsun
Normal kitap okumak sana zir gekiyordur
Mesajj geliyor telefon çalıyor hep kalıyor. birde kaldigim yerden devam edemem onceki sayfadan basliyorum ara verince bu zor geliyor jdjsjjd
Kendime saat belirliyorum baslayayim yarın senin vesilenle istikrari yakalarim umarim
Ula ne çok arkadaşın varmış beee
Şimdide mesaj geliyooor diyelim
Umarım torti başlarsın
Her ikisine de bakarım. Sebeplerine, olayı yeniden yaşamamak için ve sonucuna, soruna çözüm bulmak için.
Sebeplerini çok sorguluyorum, asıl çözüm orada
Insanalri çoğu sonuçlarda bogukuyir
Bu hangi kitaptır?
Marcus augelius Kendime düşünceler
Ama her yeri böyle değil
Sıkıcı yerleride var
Nasibin ne kadarsa
Kendinden ne kadar görür ve kafani be kadar farklı düşünmeye itersen
O kadar faydalanırsın
Sayın hıyar imparator kitabı kendine yazmış
O yüzden çok açıklamamış
Dovucem canım imparatoru
Ama tez yazanlar açıklar belki
Sebep
Senden adam olur
Eyv knk
sebeplerine
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?