Bazı argo kelimeler ile espri yapıldığında bu göze batmasa bile bu saygısızlık mı size göre?

Espri amaçlı bile olsa nasıl değerlendirirsiniz?
Espri amaçlı bile olsa nasıl değerlendirirsiniz?
Bazı argo kelimeler ile espri yapıldığında bu göze batmasa bile bu saygısızlık mı size göre?
Bazı argo kelimeler ile espri yapıldığında bu göze batmasa bile bu saygısızlık mı size göre?
Cevapla