İnsanlara yardım etmek için kendi özelimi açmıştım şikayet etmişler, sizce de komik değil mi :)?

Sabah burada birisi iş konusunda iş konusunda mağdurdu yavaş falan çalıştığımı söyledir demişti. Bende başımdan geçen bir olayı anlatıp kendisini uyarmak istemiştim. Bunun için özelimi kısa süre açtım ki gelip yazabilsin yardımcı olayım diye.

Ne garip insanlar varki "İletişim Amaçlı Paylaşım" diye beni şikayet etmiş ben burada kimseyle iletişim amacında değilim bilenler bilir beni.

Eğer burdaysan bana bir özür borçlusun şekerim :D

İnsanlara yardım etmek için kendi özelimi açmıştım şikayet etmişler, sizce de komik değil mi :)?
Cevapla