Kötü enerjiyi hisseder misin?

Aşka inandıramıyorsun yapma artık.
Aşka inandıramıyorsun yapma artık.

Bazen kötü enerjiyi bana binlerce öteden hissettiren enerji perilerim geliyor ve bana söylüyor olanları. Tabi ki yanılma payı olur, insanım, her zaman melek olacağım diye bir şey yok. (dur dil çıkarma emojisi koyayım da 😜 ciddiye alan ruh emicileri çıkıp laf yapmasın) Ama genel olarak gerçekten hissediyorum ve hislerim çıkıyor. O enerjiyi siz de alıyor musunuz? Pozitif enerji için de aynı şekilde. Ama bugün negatif enerji perilerim haber verdi... (arkamdan söylenen o hakaret de cabası. Hislerimin yanı sıra öğrendim onu da. Hakaret davası açmama çok az kaldı)...

Acele etmeye gerek yok.
Acele etmeye gerek yok.

...

Güncellemeler
+1 yıl
Birinin şöyle ağzını burnunu yırtasım var, kafasını duvara sürtüp kıvılcım çıkartasım var. Hadsizzz...
Güncellemeler
+1 yıl
Güncelim iade edildi, canım Güncelim hiç bir suçu yokken nerelere gitti geldi 😌🤓😘
Kötü enerjiyi hisseder misin?
Cevapla