Kapalı bir kızim ama kapalıdan cok açık arkadaşım var. Tuhaf bir sey mi?

Kendimle ortak noktamın mümkun olduğunca az olduğu kişilerle arkadaşlık etmek istiyorum. Kıskançliği önluyor bu bence. Öburunde rekabet ya da kıskançlik oluyor.
Kapalı bir kızim ama kapalıdan cok açık arkadaşım var. Tuhaf bir sey mi?
Cevapla