İnsanlarla iletişim kurmayı nasıl başarabilirim, nereden başlamalıyım?

Lisedeyken hiç arkadaşım yoktu.2 sene boyunce yanlız oturmuştum. Şimdi üniversutedeyim bir arkadaş gurubum var ama onularin disinda kimseyle konuşmuyorum çok çekiniyorum ve bunu yenmek istiyorum insanların beni sevmeyeceğini ve bana karşı ön yargılı olduklarını sürekli hissediyorum bunu nasıl yenerim?

İnsanlarla iletişim kurmayı nasıl başarabilirim, nereden başlamalıyım?
Cevapla