Düzeltmek için tek bir şansınız olsa bu hangi pişmanlığınız için olurdu?

Herşeyi bi anda bırakıp babamın yanına gitmek olurdu. Biraz geç kaldım ama gideceğim. Bir daha pişmanlık yaşamamak için. Bu hakkımı buna kullanmak istiyorum ah kalbim :/
Düzeltmek için tek bir şansınız olsa bu hangi pişmanlığınız için olurdu?
Güncellemeler
+1 yıl
Pişmanlık duymayanlar neden gelip hava atar gibi sorumu işgal edionuz? Amaç?
Düzeltmek için tek bir şansınız olsa bu hangi pişmanlığınız için olurdu?
Cevapla