Kişilik & Karakter En büyük pişmanlığın nedir? Mümkün olsa başa dönüp bir ‘tekrar’ yapabilsen, neyi değiştirirdin? Dunedân Takip Et Xper 7 Yaş: 34 Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 12 Yapay Zekaya Sor Hatasız kul olmaz demişler. Hangi hatanız aklınıza geldikçe kendinize sinirlenirsiniz? En büyük pişmanlığın nedir? Mümkün olsa başa dönüp bir ‘tekrar’ yapabilsen, neyi değiştirirdin? Cevapla Nedir Soruları Beğen Paylaş Takip Et 3 kişi beğendi
u Sosyetic_SheqiiL Takip Et FenomenMaster Yaş: 36 +1 yıl İnanmak. Başa dönüp tekrar edebilsem, yine inanırım. 1 0 Yorumla
u Barış_LonelyForever Takip Et Efsane Yaş: 26 , eic 100% +1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 204,2b cevap paylaştı. Pişmanlığım yok 1 0 Yorumla
вуηαяcσѕ Takip Et FenomenMentor Yaş: 38 +1 yıl Ülkeden gitmek gibi bir fırsatım varken kalmayı tercih ettim. Tek pişmanlığım bu konuda sanırımç. 1 0 Yorumla
tiryakinimtiryakin Takip Et FenomenMaster Yaş: 36 +1 yıl Kendimi frenlerdim mutlaka.. Topla tüfekle sevmezdim mesela..Her an bir ka*hpelik yapabileceğini tahmin etmeliydim.. 1 0 Yorumla
kimleraldı Takip Et Guru Yaş: 31 , eic 99% +1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 1,6b cevap paylaştı. Sağır olmak isterdim ben ya da sevmenin ne demek olduğunu bilmemek ya da yaşamın farkına erken yaşta değilde daha geç yaşta fark etmeği değiştirirdim 1 0 Yorumla
SadePirincPilavı Takip Et Guru Yaş: 35 , eic 100% +1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 2,6b cevap paylaştı. Pişmanlığım yok iyilik ya da kötülük iyi kararlar ya da kötü kararlar bu hayatta yaptığın her şeyin bedelini ödüyorsan pişman olmazsın. Ki ödedik. 1 0 Yorumla
sacmaliklardunyasi2 Takip Et Guru Yaş: 36 , eic 78% +1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 423 cevap paylaştı. Okulu bırakıp erkenden evlenmem ahmaklık bunu değiştirirdim... 1 0 Yorumla
Alonza97 Takip Et Master Yaş: 28 , eic 98% +1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 797 cevap paylaştı. spora daha erken baslamak ve bacak hareketlerını daha duzgun yapmak 1 0 Yorumla
biryıkıkinsan Takip Et Bilge Yaş: 30 , eic 100% +1 yıl Hayatımda ki en büyük pişmanlığım bu sene ders çalışmadığım oldu 1 0 Yorumla
Redamancy-4 Takip Et Mentor Yaş: 22 , eic 99% +1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 22,5b cevap paylaştı. 2017’ye gidip tedavi görmek istemezdim. 1 1 Yorumla Dunedân +1 yıl Geçmiş olsun , ne tedavisi Yorumla
Moonflower35 Takip Et Xper 4 Yaş: 31 +1 yıl Kendimde eksik gördüğüm tek sey eğitim ve kariyer maalesef büyük pişmanlık duyuyorum 1 0 Yorumla
İrşii Takip Et Yoda Yaş: 28 , eic 100% +1 yıl Bazı insanlarla hiç tanışmamış olmayı isterdim 1 0 Yorumla
Gizli Üye (18-24) +1 yıl Sanal cinsellik 1 2 Yorumla Dunedân +1 yıl Zordur sanalla idare etmek :) Yorumla Cevap sahibi +1 yıl Vicdan azabı daha zor Yorumla
sanki_freud Takip Et Guru Yaş: 28 , eic 95% +1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 966 cevap paylaştı. Kendimi 1 1 Yorumla Moonflower35 +1 yıl Üzdü be Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
6Cevap
İnanmak. Başa dönüp tekrar edebilsem, yine inanırım.
Pişmanlığım yok
Ülkeden gitmek gibi bir fırsatım varken kalmayı tercih ettim. Tek pişmanlığım bu konuda sanırımç.
Kendimi frenlerdim mutlaka.. Topla tüfekle sevmezdim mesela..
Her an bir ka*hpelik yapabileceğini tahmin etmeliydim..
Sağır olmak isterdim ben ya da sevmenin ne demek olduğunu bilmemek ya da yaşamın farkına erken yaşta değilde daha geç yaşta fark etmeği değiştirirdim
Pişmanlığım yok iyilik ya da kötülük iyi kararlar ya da kötü kararlar bu hayatta yaptığın her şeyin bedelini ödüyorsan pişman olmazsın. Ki ödedik.
Okulu bırakıp erkenden evlenmem ahmaklık bunu değiştirirdim...
spora daha erken baslamak ve bacak hareketlerını daha duzgun yapmak
Hayatımda ki en büyük pişmanlığım bu sene ders çalışmadığım oldu
2017’ye gidip tedavi görmek istemezdim.
Geçmiş olsun , ne tedavisi
Kendimde eksik gördüğüm tek sey eğitim ve kariyer maalesef büyük pişmanlık duyuyorum
Bazı insanlarla hiç tanışmamış olmayı isterdim
O insanı tanımak istemezdim.
Bende keşle hiç onunla tanişmasaydim
Sanal cinsellik
Zordur sanalla idare etmek :)
Vicdan azabı daha zor
Kendimi
Üzdü be
Güvenmek