Hayat neden bu kadar boş gelmeye başladı bana, ne yapabilirim?

18 yaşındayım ve üniversiteye başladım bu yıl. Liseden bir kaç arkadaşımla aynı okuldayız oda arkadaşlarım iyi sınıftan arkadaşlarım var tam olarak ne olduğumuzu bilmediğim bir çocuk var ama kendimi boşlukta hissediyorum sanki günler öylesine geçiyormuş gibi. İzmirdesin diyorum çıkıp geziyorum arkadaşlarımla da ama o zaman bile çok eğlenemiyorum. Eski lise arkadaşlarımı özlüyorum. Bildiğiniz boşluktayım ne yapmalıyım?

Bir de şu çocukla sevgiliyiz ama sevgili değil gibiyiz arada mesajlaşıyoruz onun canı isteyince ben de istersem buluşuyoruz ama ondan ayrılırsam iyice sıkılırım diye ayrılmıyorum. Hoş varlığı yokluğu bir gibi. Ne yapayım bir şey söyleyin?
Hayat neden bu kadar boş gelmeye başladı bana, ne yapabilirim?
Cevapla