18 yaşındayım ve üniversiteye başladım bu yıl. Liseden bir kaç arkadaşımla aynı okuldayız oda arkadaşlarım iyi sınıftan arkadaşlarım var tam olarak ne olduğumuzu bilmediğim bir çocuk var ama kendimi boşlukta hissediyorum sanki günler öylesine geçiyormuş gibi. İzmirdesin diyorum çıkıp geziyorum arkadaşlarımla da ama o zaman bile çok eğlenemiyorum. Eski lise arkadaşlarımı özlüyorum. Bildiğiniz boşluktayım ne yapmalıyım?
Bir de şu çocukla sevgiliyiz ama sevgili değil gibiyiz arada mesajlaşıyoruz onun canı isteyince ben de istersem buluşuyoruz ama ondan ayrılırsam iyice sıkılırım diye ayrılmıyorum. Hoş varlığı yokluğu bir gibi. Ne yapayım bir şey söyleyin?
Bir de şu çocukla sevgiliyiz ama sevgili değil gibiyiz arada mesajlaşıyoruz onun canı isteyince ben de istersem buluşuyoruz ama ondan ayrılırsam iyice sıkılırım diye ayrılmıyorum. Hoş varlığı yokluğu bir gibi. Ne yapayım bir şey söyleyin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar