+1 yıl2 de yattım 9.30 da uyandım yeteri kadar uyudum aslın da öğleye kadar uyurum diyordum gene olmadı biraz spor yapıp duşa gircem sonra mis gibi bir kahvaltı sonrası da havuza gidecem akşam da sinama keyfi yaparız musmutluu pazarlarr👉😍😘👈💪👋
14 Yorumla- +1 yıl
Teşekkür ederim güzell insan sen neler yapıcan bugün?
- +1 yıl
Çık dışarı gez boş boşş otur maa yaa spor yap havuza gitt
En İyi Cevaplar
- Kişilik & Karakter konusunda 1,6b cevap paylaştı.
+1 yılİşte sabahın bereketi diniz vecibeler ve güneşin doğışunın keyfi , bide gece ile gündüzün ayrıldıgı çizgi esnasında hava olusan muazzam bir enerji hav var sanki insanı yeniliyor
23 Yorumla- +1 yıl
Teşekkürler 🙏

arazi işler güçler birbirini kovalar kar fırtına Tufan ooooo😅😅
18 Yorumla
Nedenim yok.
Sadece sabah namazı için erkenden kalkıyorum ama kıldıktan sonra tekrar uyuyorum o yüzden sıkıntı yok.10 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
56Cevap
- Kişilik & Karakter konusunda 13,5b cevap paylaştı.
+1 yılHuy işte erken uyanmak alışkanlık olmuş.. Keyifli günler..
11 Yorumla
+1 yılİşteyim, sondayım depresyondayımm
15 Yorumla- +1 yıl
Kedileri sevin insanlar sıkıcı 😃
- +1 yıl
İçeri al içeri 😂
- Kişilik & Karakter konusunda 204,2b cevap paylaştı.
u +1 yılUyku düzenimi düzetmek için erken kalkıyorum
10 Yorumla - Kişilik & Karakter konusunda 5,1b cevap paylaştı.
+1 yılSabah kahvaltı hazırladım. Evde dağ gibi çamaşır birikmişti. Onları katladım. Kocam da apartman hesaplarını kapatmaya çalıştı. Öyle işte...
14 Yorumla- +1 yıl
Bitmez... Gittim çocuğun veli toplantısına. Geldim eve uyap'tan dosya çıkardım. Klasörledim. Ona çalışmam gerek ama bakalım işte.. Gece yola çıkacağım...
- +1 yıl
Amin cümlemizin yardımcısı olsun
+1 yılBir kac eğitim vardı pazar günüm ziyan olmasın diye onları yaptım sonrasında işlerimi bitirdim. Artık keyif zamanı.
12 Yorumla- +1 yıl
Teşekkürler 🤗
işten gelen bir alışkanlık hafta arası sabah 5 dükyanı açarım akşamda 23.30 gibide evde olurum oyüzdende uyuymam
11 Yorumla- Kişilik & Karakter konusunda 680 cevap paylaştı.
+1 yılHer zaman ki gibi farklı farklı organizasyonlar.
Bu hafta
Ailemin yanına geldim.
Pazar kahvaltısı.11 Yorumla - Kişilik & Karakter konusunda 567 cevap paylaştı.
+1 yılBenim uyku sistemin resmen başlat stop gibi bakalım başarılı bir uyku modunu yakalarsam değerlendiririm
12 Yorumla- +1 yıl
😁😁
+1 yılBilmiyorum, hesapta öğlen 1'e kadar uyuyacaktım.
Kedim uyattı daha da uyuyamadım.
04 gibi yatıp 08 gibi uyandım. 🙈11 Yorumla
Mesai :)
12 Yorumla
+1 yılAlışkanlık mis gibi bi koşu spor duş güne hazırım 😂 birazdan da bı beş bira gomer ksfami iyi ederim.
13 Yorumla- +1 yıl
Bizim hayatımız alkol
- Kişilik & Karakter konusunda 3,8b cevap paylaştı.
+1 yılSabaha karşı uyudum. Saat 10 gibi de kahvaltıya gittik 😊
15 Yorumla- +1 yıl
Kavurmalı yumarta 🤤🤤🤤
- +1 yıl
Kesinlikle yemelisin, ist isen yer bile tavsiye ederim. 😊
+1 yıl6 günlük alışkanlık
15 Yorumla- +1 yıl
Haftada 6 gün çalışıyorum birtek pazar tatil
- +1 yıl
🙂
- Kişilik & Karakter konusunda 10,7b cevap paylaştı.
+1 yılUçuşum var.
Kahvaltı yaptım.
Havalimanına gidiyorum.
Havada yine sis.18 Yorumla- +1 yıl
Ankara 'dan İzmir'e dönüyorum
- +1 yıl
şu an hava limanındayim uçağı bekliyorum
- +1 yıl
Teşekkür ederim
- +1 yıl
Sizn erken kalkmanizdaki sebep
- +1 yıl
Kolaylıklar diliyorum iyi bilirim o durumları
Kişilik & Karakter konusunda 702 cevap paylaştı. Lanet olsun bünye alışmış uyuyamıyorum hafta için 1 dakika için takla atarken hafta sonu 6.30 ayakta
11 YorumlaKişilik & Karakter konusunda 2,7b cevap paylaştı. Alışkanlık… birazda rahatsızım… boğazlarım başım ağrıyor…🥲
11 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılUyuyamadim Gece cok ses vardi disarda rahatsiz ettiler beni Allah onlari nasil biliyosa oyle yapsin akil yoksunlari
12 Yorumla
Cevap sahibi+1 yılAynn yaaa gelde anlat 😡
Bugün çok geç uyandım, erken kalkmadım.
11 Yorumla
Gizli Üye(18-24)+1 yılsabahın 6 sına koyulan saçma sapan "eğitimler" için
13 Yorumla
Cevap sahibi+1 yıltakım çalışması kordinasyon adı altında saçma sapan şeyler işte hiç sevmiyorum
Gizli Üye(36-45)+1 yılErken mi kalktım bilmiyorum ama uyanmamın sebebi işe gitmek. 😒
11 YorumlaKurs ve kahrolası kardeşlerimin sesleri ve dalaşmaları vs.
12 Yorumla
+1 yılTemizlik. Dün yapmam gerekeni yapmayınca sabaha kaldı.
12 Yorumla- +1 yıl
Sağolun bitti şükür:)
+1 yılMemleketimdeyken babam erkenden uyandırdığı için erken uyanıyorum, ama İzmir'deyken okulumun olmadığı günlerde saat 10:00'dan önce uyanmıyorum.
00 YorumlaKanka valla üstüm açık kalmıştı Yorgan düşmüştü yani eee bende üşüdüm
10 Yorumla- Kişilik & Karakter konusunda 379 cevap paylaştı.
+1 yılNedenim yok o yüzden geç kalkıyorum 😅😅
23 Yorumla- +1 yıl
Aynen öyle sanada güzel olur umarım 💕
+1 yılAlışkanlık diyelim , vücut pazar olduğunu bilmiyor 🙃
00 YorumlaKişilik & Karakter konusunda 3,8b cevap paylaştı. Spor.
13 YorumlaNamaz dışında bir sebep yok
11 Yorumla- Kişilik & Karakter konusunda 5,7b cevap paylaştı.
+1 yılÇünkü mutluydum sabah
11 Yorumla - Kişilik & Karakter konusunda 1,7b cevap paylaştı.
+1 yılYeni evim cikti boya falan yapmam lazim
12 Yorumla- +1 yıl
Sagol kolaysa basina gelsin 🤗
İşe gitmek için erken kalktım
12 Yorumla
+1 yılGüne erken başlamak günü iyi değerlendirmek
12 Yorumla- +1 yıl
Aynen öyle
Günaydın, astım krizim tuttu 😔
15 Yorumla- Kişilik & Karakter konusunda 613 cevap paylaştı.
+1 yılbirtakım islerimin olmasi😏
11 Yorumla
+1 yılUyku düzenim:)
11 YorumlaHer gün erken kalkarım.
15 Yorumla- +1 yıl
bazen insanin ruh hali icin cok olumlu ifadelere gebe olsa da, bazen hic oyle degildir bu eylem. sabah artik uyumanin anlamsizligi ve uyanmanin gereksizligi arasinda gidip gelirken zaten uyku kacip gitmistir. yine de dunyanin en guzel fazinin sabahin erken saatleri oldugu dusunulurse aslinda yakalanmasi gereken bir sanstir.
+1 yılBen işten geldim zaten uyumadım yani
18 Yorumla- +1 yıl
Uyumam izine çıktım çünkü
- +1 yıl
Yoksa akşam uyuyamam bu sefer
- +1 yıl
Yok sersem gibi oluyorum öyle
- +1 yıl
Öyle yaparım akşama kadar dururum ama uyku konusunda gündüz uyuyamam pek
Kişilik & Karakter konusunda 8,1b cevap paylaştı. Uyandım. Yeteri kadar uyumuşum. Öğlen olacak 😆
17 Yorumlaçünkü neden erken kalkmayayım?
13 YorumlaÇocukluktan kalan 'ekmeği alma hafızası'..
Çünkü pazar günleri ekmeği ufaklılar alır yataktan kaldırılıp..
01 YorumlaFitnis antrenman uyailmaz mi be yasama sabebim😅
10 YorumlaHer zaman erken kalktığım için benim açımdan sorun yok.
10 Yorumladüzen bozulmasın ve öğlen uyanıncaki his b5k gibidir
10 Yorumla- Kişilik & Karakter konusunda 9b cevap paylaştı.
+1 yılKardeşim uyutmadı sağolsun içine etti.
13 Yorumla- +1 yıl
Bir yaş küçük 😂
Kişilik & Karakter konusunda 1,3b cevap paylaştı. Ben kalkamıyorum valla
20 Yorumla
+1 yılSes falan olur başka bir şey olmaz
10 Yorumla- Kişilik & Karakter konusunda 2,6b cevap paylaştı.
+1 yılBi nedenim yok ve kalkmiyorum da
10 Yorumla - Kişilik & Karakter konusunda 3,6b cevap paylaştı.
+1 yılHep geç kalkarım çok şükür
10 Yorumla
+1 yılErkeksel sebepler yüzünden kalktım
10 Yorumla- Kişilik & Karakter konusunda 32,5b cevap paylaştı.
+1 yılErken kalkmadım
10 Yorumla - Kişilik & Karakter konusunda 1,6b cevap paylaştı.
+1 yılTüyap’a gideceğim için erken kalktım.
10 Yorumla - Kişilik & Karakter konusunda 6,1b cevap paylaştı.
+1 yılGünü yakalamak.
10 Yorumla Pazar sabahı olmadığını düşünerek erken kalkıyorum
10 Yorumla
+1 yılAlışkanlıktan uyandım 8:30 da dikildim ayağa ☺️
10 YorumlaKişilik & Karakter konusunda 749 cevap paylaştı. Erken kalkma alışkanlığımdan..
10 Yorumlamaalesef okul
14 Yorumla- Kişilik & Karakter konusunda 4,2b cevap paylaştı.
+1 yılevcil hayvanlarım
116 Yorumla- +1 yıl
evet köy hayatı yaşıyorum (ama çalışmaya devam) iki köpek bir kedi, kazlar, keçiler, tavuklar, eh horozda var şimdilerde at düşünmeye başladım
- +1 yıl
son üç yıldır tercihim ama sanırım bundan sonra ki tercihim de bu, şaka derken gerçek oldu
demek sen de yaşadın bilirsin zevkini keyifini - +1 yıl
sabah uyanıyorsun tertemiz hava, bahçeden mevsimlik sebzeler, tavuklar yemlenecek kahvaltı hazırlanacak köy tereyağı köy peyniri şanslısın, pınardan doldurulmuş su ile çay keyfi
- +1 yıl
bir köpek edinin bence büyük eğlence
- +1 yıl
ama köyde lazım, anlat iyi hallerini umarım izin verir,33 yaşındasın bir seferde dinleme anneyi :)
- +1 yıl
şakacı sende
- +1 yıl
tamam anladım
- +1 yıl
eğlendin mi bari?
+1 yılAnnem uyutsa hicbi sebebim yok
11 YorumlaDers çalışmak
11 Yorumla
+1 yılÖzel görüşme
11 Yorumla- Devamını Gör (32)
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer 

