Hayatınız da yapmak istediğniz şeyleri yapa bildiniz hayal ettiğniz şeyleri başara bildiniz mi?
EVET
HAYIR
ÇABALIYORUM
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
çok duygusalım ve sanırım ilişkim hayatımı kötü etkiliyor. ailem muhafazakar, sevgilim değil. bende kayıyorum, daha hoşuma gidiyor. ama bu aileden çıkabilmem mümkün değil. sıkışmış hissediyorum
Seni çok iyi anlıyorum ne yazık ki senin gibi aile çok var ve bu tür ailede yetişen cocuklar hayatında çok ciddi özgüven sıkıntısı çekiyor. Ve çok fazla yanlış kararlar almanıza sebebiyet veriyor. umarım kendi ayakların üzerinde dura bileceğin bir hayata kavuşursun.
Çabalıyorum: Çok şükür düşlediğimden çok daha iyi ve kolay oluyor her şey. Yine de, gidecek daha çok yolum var. O noktaya ulaşmış olsaydım çeker vururdum kendimi zaten, sanırım. Boşluğa gelebilecek bir yapım yok. Azla yetinmek de çok benlik değil. Uçlarda yaşamalıyım ve sürekli deneyip gelişip üretmeliyim. Durduğum nokta, bittiğim noktadır.
Hepsine ulaştım.
Villa yaptırdım.
Garajda aracım.
Yüksek te kazancım var.
Bir sıkıntı yok
Güzell ☺️
Cevap
10Cevap
Hayır çabalıyorum hala
Çok şükür bir ev hayelim vardı Ağustos ayında bir ev aldım rabbim isteyen herkeze daha iyilerini nasip etsin insallah 🙏
Ne mutlu ☺️ inşallah
🙋🙋🙋
Elime fırsat geçti olmadı ama fırsat buldukça umudum çoğalıyor böyle böyle hedefimi gerçekleştireceğim
İnşallah kendini görmek istedigin yerde olursun kardeşim
Olacağım inanıyorum kendime yani umarım sende istediğin yerlere gelebilirsin
Teşekkürler ☺️
Az kaldı yakında o konumda olacağım ¢
İnşallah :):
Maalesef hayır. Ama inancım tam elbet bir gün olacak.
İnsallah :)
evet başardım , yeni hefleri koydum yola devam onlarıda yapıcam 😏😌
İnşaah hayatında başarılı olursun :)
Çok tesekkur ederim sende öyle umarım 😊
Zor soru burak
Bencede :/
Geçici lokasyonum tr ee tr koşulunda yorumlama yapamadim hayir dedim, bikac sene sonra avrupaya dönerim o zaman evet dedim içimde kendimle savaştım şu çabalamak ne sevimsiz şey en iyisi salmak
Anladım sıkma canını hayatında başarılar
Seninde çiçeğim thnx
Dikkat et ☺️
Ederm:)
Çok şükür bütün hedeflerime ulaştım.
Gurur verici tebrik ediyorum ☺️☺️
Ulaşamadım şu saatten sonra da olmaz artık..
Pes etmek yok 30 lu yaşlardan sonra da büyük başarımlar yaşayan kişiler var.
Büyük harfle yazma sebebiniz nedir kör değiliz.
Hayır küçük harflerle yazdım?
Ne duygusal hedeflerime ne de kariyer hedefime ulaşabildim 😢
Me (ben)
😢😢😢
Çok da üzülme cabalamata devam hayat karşısında biz galip gelecgiz
Kariyer hedeflerime zamanla ulaşırım ama duygusal konuda hiç ümidim kalmadı
Niye platonik bı ilişki durumumu siz konusu
Platonik değil sadece ilişkim yürümedi sevilmedim pek
Belki de onlar sevemedi
Sevemedi kelimesi için denemesi lazım sevmiyorduysa girmeseydi hayatıma
Detayları bilemedim için vakıf deglm olaya
Biri vardı benden hoşlanan sonra ben ona yakınlaştım ondan sonra ilgi ve sevgiden bunaldım dedi kaçtı öyle saçma bir durum
Değişik yüzyüze gelebildnz mi aynı yerde miydnz yoksa sosyal platform mu
Yok ya internet ilişkisi değil hep yüz yüzeydi
Hım belki de kısmetinde o yoktur takma
Peki
Hayır çabalıyorum hala
Bir zamanlar iç mimar olup 2 yeni dil öğrenmiş olucam sandığım yaşta, uyuşturucu bağımlısı bi işsiz oldum.
Geçmiş olsun kardeşim pes etmek yok yola devam
Şu an için çabalıyorum.
Henüz değil az kaldı
Hayır
Ulaşamadım henüz
İdare
Çaba içindeyim
Henüz değil
Hayır maalesef
Hayır
Henüz değil
Çok az kaldı
Hayır
C şıkkı
Hayir tanrı olacagim
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?