Hayat artık anlamsız geliyor bu durumdan nasıl çıkarım?

Arkadaşlarım var yakınım yok güzel bir insanım. Sevgililerim oldu ama hiç değerli hissetmedim. Ailemde sürekli bir huzursuzluk ve kavga. Hayatta artık mutluymuş gibi davranmaktan aşırı sıkıldım. Sanki hayat simülasyon gibi gelmeye başladı. Güzel olup giyinip arkadaşlarla buluşup üniversiteye gitmek. Hiçbir zaman istediğim değeri görememek. Arkadaşlarım bunu yüzüme de söylediği içinrahatlıkla söyleyebilirim beni kıskanıyolar ve ne kadar iyi düşünceli biri de olsam benim gibi giyinip gözümek istedikleri için onlara hep fazla geliyorum bakışlarından bile anlaşılıyor. Haliyle hiçbir şeye tahammülüm kalmadı. Psikoloğa gitmek istiyorum ama o da ayrı bir masraf. Ama kanımca bayadır depresyondayım ve 5-6 yıldır ara ara hep böyle hissediyorum. Hayatın anlamı kalmadı. Delete tuşu olsa da silinsem direk. Ama intihara kalkışamıyorım korkuyorum. Benim gibi bir kızı görseniz hayatta demezsiniz böyle hissediyomuş diye. O kadar neşeli gözüküyorum ki dışarıdan. Bu maskeyi atsam kimse kalmaz yanımda çünkü. Ve kimse yanında depresif birini gezdirmek istemez. Enerji emici gibi. Aile evinde olduğum için daha da iç karartıcı oluyor hayat. Çünkü duygularımı hep gizliyorum. Ailem de pek hissettiklerime değer vermiyor gibi onlar sadece başarılı oliyim neşeli oliyim yeter. Bi ara denemiştim anlatmayı annem ilgilenir gibi oldu ama sonrasında anlık davrandığını anladım. Çünkü bizde herkesin derdi büyük kimse kimseyi anlamaya çalışmıyor o yüzden. Haklı olarak. Ama ben çok yoruldum sanki büyü yapılmış bana hayatta hiçbir şey iyi gitmiyo 5-6 yıldır. Zorla bu yaşa geldim sanki. Mutlu olma ihtimaline güvendim hep. Ama artık cidfen anlamasız geliyor hayat. Ama hala baş etmeye çıkmaya çalışıyorum bu durumdan nolur yardım edin

Hayat artık anlamsız geliyor bu durumdan nasıl çıkarım?
Cevapla