
Anlaşamadığınız zaman çekip gidenler olduğunda acaba bende mi bir sorun var dediniz mi?

Anlaşamadığınız zaman çekip gidenler olduğunda acaba bende mi bir sorun var dediniz mi?
elimden geleni yapıyorsam ve hâlâ aynı tepkiyi görüyor isem o saatten sonra sorunun bende olmadığini anlıyorum.. ve vazgeçiyorum
🤗
Demek ki sorun karşı tarafta.
Cevap
2Cevap
Hayır sorun karşı tarafta diye düşünüyorum her zaman
Öz eleştiri yaptığım oluyor tabii ki ama genelde hatalı olanın ben olmadığım sonucu çıkıyor.. Tarafsız düşünmeme rağmen..
Evet dedim çok hemde
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar