Çaresiz hissettiğinde ne yaparsın, nasıl bir yol izlersin?

Sanki sizi bir kaba kapamışlar da, ne sesinizi duyurabiliyorsunuz, ne de kendinizi gösterebiliyorsunuz gibi hissedersiniz ya, eliniz kolunuz bağlanmıştır. ya çaresizsiniz ya da çare sizsiniz gibi gevelemelerin sadece ilk kısmına tutunabiliyorsunuzdur. Gerçeklerle hayaller arasında bir dünyada sıkışmışken, hayallerinizin bile size sırtını dönmeye başladığını hissedersiniz ya bu şekilde olmamalı sözcükleri dökülür her seferinde ağzınızdan. neden ben dersiniz göz yaşlarınızı tutamazken. Çaresiliğin belinizi büktüğünü hissedersiniz ya hah tamda şu anda öyle bir durumdayım ve çıkacak bir kapı bulamıyorum bu his nasıl geçer?

Şu koca dünyaya sıkışmış gibiyim..😏
Şu koca dünyaya sıkışmış gibiyim..😏
Güncellemeler
+1 yıl
Süper soru 😻 Teşekkür ederim 🤍
Çaresiz hissettiğinde ne yaparsın, nasıl bir yol izlersin?
Cevapla