İnsanlar neden üstlerine vazife olmayan konulara yorum yapma hakkını kendilerinde görüyorlar?

Ne fikrini sormuşum, ne yorumunu merak etmişim. Gelmiş kendi kendine bana akıl veriyor. Bunlar bu cesareti, cürreti nerden buluyor xjskxkx

İnsanlar neden üstlerine vazife olmayan konulara yorum yapma hakkını kendilerinde görüyorlar?
Cevapla