Haksızlığa uğradım ama içim çok rahat. Neden böyle?

Çok çalışıp çok emek gösterdiğim bir şeyde hakkımı yedi. Yasal merciye başvuracağım an da türlü engeller çıktı bir şekilde başvuramadım. Toplum içinde göz göre göre hem hakkımı yiyip hem aşağıladı ama içim çok rahat. Niye böyle? Normalde sinirlenip kızmam gerekir herkesin delireceği bir olay ben çok sakinim.

Güncellemeler
+1 yıl
Soru vitrine seçilmiş siz hala takıyorsunuz ne oldu bu siteye görmeyeli tüü
Haksızlığa uğradım ama içim çok rahat. Neden böyle?
Cevapla