Güncellemeler
+1 yıl
Soru vitrine seçilmiş siz hala takıyorsunuz ne oldu bu siteye görmeyeli tüü
Çok çalışıp çok emek gösterdiğim bir şeyde hakkımı yedi. Yasal merciye başvuracağım an da türlü engeller çıktı bir şekilde başvuramadım. Toplum içinde göz göre göre hem hakkımı yiyip hem aşağıladı ama içim çok rahat. Niye böyle? Normalde sinirlenip kızmam gerekir herkesin delireceği bir olay ben çok sakinim.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
1Cevap
Bence içinizin rahat olmasının nedeni çok uğraşıp artık anlamı olmadığı için önemsemiyor olanız olabilir.
Önemsemiyorum çok daha büyük problemlerin var
*önemsemiyorsun
Kişilik bozukluğu yaşıyorsunuz galiba
Onlar bana yapıyor ama benim kişiliğim bozuk peki
Onların yapması normal demedim ki. Ama içinizin rahat olması normal değil