Yaş 30 ve kendimce okumayı, öğrenmeyi kitaplarla haşir neşir olmayı seviyorum ama bir sorun var?

Yaş 30 ve kendimce okumayı, öğrenmeyi kitaplarla haşir neşir olmayı seviyorum ama bir sorun var? Hayatımda bir kız yok, elim yok. Hani yar deyince kalem elden düşüyor derler ya değişik bir dert bendeki. Kendimi işime ve okuma, üniversite gibi hobilerime veremiyorum. İş, ilim çok güzel şeyler ama bir eş de çok güzel, ölü gibi dolaşıyorum etrafta bazen. Ne yapmam lazım, hele de bu kadar açık seçik insanlar varken ve bir yar yokken insanın kafası allak bullak... Sizce sorun kendimi mi sevmemek, yardım almalı mıyım, bu nasıl bir azap😔
Yaş 30 ve kendimce okumayı, öğrenmeyi kitaplarla haşir neşir olmayı seviyorum ama bir sorun var?
Yaş 30 ve kendimce okumayı, öğrenmeyi kitaplarla haşir neşir olmayı seviyorum ama bir sorun var?
Cevapla