Hangisini yaşamak sizi daha iyi hissettirir?
Kabustan uyanmak.
Güzel bir rüyadan uyanmak.
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Hangisini yaşamak sizi daha iyi hissettirir?
Rüya olduğunu bildiğim rüyalar en güzeli. Günlük hayatta yapamadığım istediğim her şeyi yapıyorum.
Cevap
6Cevap
Kabustan uyanmak. çünkü güzel rüyadan uyanınca çok mutsuz olurum
Rüyamda çocuklarımla eşimi öperek uyandirdigimizi görmüştüm uyanınca üzüldüm çünkü henüz evlenmedik ve çok tatlı güzel bi andı çocuklarımla sürpriz bi kahvaltı hazirlamiştik oğlum okul için hazirlanmişti bende işe gidecektim kahvaltıya uyandırıyorduk 😊 inşallah nasip olacak bunlar
Gördüğüm rüyaların hepsi mi saçma, hepsi mi daniska olur be kardeşim?
Beşiktaş küme düşüyordu.
Hadi lan ordan !
Az önce uyandığım gibi, kâbustan uyanıp oh be rüyaymış demek.
Her türlü uyanmasam kabulüm ciddi anlamda uyumak istiyorum hiç uyanmamak üzere offf
Güzel rüyadan uyanıp ne güzel rüyaydı demek
Tűhya derim baska dunyalari yaşiyorum huzurlu.
Kâbustan uyanıp oh be rüyaymış demek mutlu eder
Kabustan uyanıp 'tüh be rüyaymış' demek 😂
oh be demek daha güzel bence :)
Kâbustan uyanmak
Kabustan uyanınca oh be rüyaymış demek
Güzel rüya
Kabustan uyanmak tabi
Kabustan uyanınca daha mutlu olurum ndnnssn
Kabustan uyanmak
Hiçbiri
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?