Tercih sunulsa bir başka hayatı seçer misiniz?
Yaşadığınız hayattan memnun musunuz?
Yaşadığınız hayattan memnun musunuz?
Aynı hayatı yaşamak istemezdim elimde şans olsa 1970 li yıllara gitmeyi çok isterim o yıllara gidip sevdiğime aşık olduğumu onu çok sevdiğimi itiraf etsem ne güzel olur tek sorun zaman yıllar uyumsuz olması 😥
Farklı bir hayat seçerdim. İnsanın hayatında bazı dönüm noktaları vardır o anlarda en doğru ve bana zarar vermeyecek olan tercihi yapmak isterdim. Onun dışında her şey benim gibi olsun. Tabi küçük hatalarım dursun onlar hayatın iniş çıkışı ama hayatımı etkileyenler olmasın.
Hayır, yeni bir hayat daha sürprizli olurdu sonuçta.
Ksyi ben kurardım.
Cevap
36Cevap
Aynı hayatı, aynı insanlarla yaşamak isterdim ama bir hatayı yeniden tekrarlamazdım.
Memnunum ama tekrar dünyaya gelmek istemezdim...
Selam gadası 🙃
Yaşadığım hayatı seviyorum. Ama meslek seçiminde farklı meslekte ilerlemek isterdim.
Bir daha dünya ya gelmezdim
aynı hayatı yaşardım aynı hataları yapardım aynı şeyleri tekrar görürdüm herhalde
değiştirmeyi düşündüğüm bir şey yok beni ben yapan hepsi bir arada
Baştan başlamamak şartıyla aynı olgunlukta yaşamak isterdim
Soruyu sorup yorumları okumayan ve beğenmeyen cins insanın teki daha.
Zamanım olmadığından olabilir mi?
Aynı hayatı yaşayım kabul, fazlasında da gözüm yok. Tek ihtiyacım olan şimdiki aklım, akıllanmışlığım..
Aynı hayatımı isterdim. Bazı hatalarımı yapmak istemezdim. Bana pahalıya patladı. 200.000$ zarar ettim. 5 yıllık emek. Neyse yine halimiz iyi daha da iyi olacak. Sadece beni 5 sene geri attı.
Tercih olsa herkes yanlışlarını değiştirmek ister tabi Bir teoriye göre ama Parelel evrenler de birer kopyamiz var ve bizden değişik hayatlar yaşıyor
Dünyaya bir kere daha geleceksem zengin gelmeyi isterim fakirlerin zengin, zenginlerin ise fakir olacağı bir dünya isterim
Memnun olmadığım noktalar var ama bu hayat benim hayatım. Ben yine bu hayatı seçerdim. Bu hayatta doğdum, bu hayatta ölmek isterim.
Hayatımdan memnunum, dahil ettiğim insanlarla ilgili sorunum var. Aynı hayatı kişiliği oturmuş insanlarla tekrar yaşamak isterdim.
her 6 saniyede, bir çocuğun öldüğü bir dünyaya gelmek istemezdim
Daha iyisi hep olabilir ve ben de bunun için çabalıyorum 🧚
Gelmek isteyen gelsin beni pass geçsinler 🤗
Tercih sunulsa sanırım Bill Gates olmak isterdim : ))
Memnunum ama bazı yaptığım şeyleri seçimleri değiştirmek isterdim hayatımda
İstanbula geliyorum hazırlan boş ver şimdi olasılıkları nxnddjdj
Değilim ama yine aynı hataları yapar yine aynı hayatı yaşarım bu herkes için aynı olacaktır
Dünyaya bir daha gelsem lise de arta kalan zamanımda e ticaret e yönelir oradan para kazanır yatırım yapar sonrasında Allah'ıma yönelerek sevdiğim kadını tekrar bulur onunla güzel bir hayat yaşardım
İmkanım var hâlâ yaşım genç olucak inşallah
Zengin doğsam. Mutlu olurdum çevre aile Amerika Kaliforniya hayalim
istemem diyenler atıyor herkes olduğundan daha iyisini ister ben elon muskın karısı olmak isterdim 💅🏻
Yaptığım hataları bir daha asla tekrarlamazdım sonuçlarını biliyorum çünkü
Anneye babaya daha çok saygılı olurdum Daha sakin olurdum. Hem gayret eden, hem de kaderci olurdum
23 yaşımdaki aklım ile tekrar gelmek isterdim istersem 0 olayım
Aynı hayatı yaşayacaksım neden geliyorum boşu boşuna.
gerçekten tekrar bu çağda ortadoğuya gelmek isteyen var mı bende merak ettim
Yine eller. Şu el çok güzel ya profildeki:))
Tekrar tekrar hata yapacağız
Gerçekten yaşardım diyen var mı ya?
Yaşamak isterdim zevk alıyorum çok
Belki zaman...
Şu anki aklımla aynı hayatı yaşamayı kabul ederdim
Yaşamak istemem açıkçası
Yaşarım
Aynı anne ve babanın oğlu olmak kaydıyla evet.
Hiç bir pişmanlığım yok şükür
Farkli bi hayat yasamak isterdim
Daha erken evlenirdimn
Dünyaya bir daha gelmem ki 😂
Yine kendim olmak isterdim
Hayır herşeyim tüm hayatım bambaşka olurdu
Bi daha gelirsem ne olayım
Bana tercih sunulacak olsa bu hayattan daha kötüleri sunulur eminim
Memnunum özellikle de ailemden
Ufak tefek bazı değişiklikler yapardım.
Mümkünse yurt dışında doğmak isterdim😂
Hayır asla yaşamazdım.
Allah korusun :((
Hayır tabi ki hatalardan dersler çıkardık bir sürü
Yaşardım bidaha gelseydim bu hayati seçerdim
Yaşardım
Asla
Dünyaya bir daha gelsem lisede sevgili yapmazdım.
Hayatta kabul etmem
Dünyaya gelmek istermiydim ki
Bu aileyle asla
Evet
yapmam kanka
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?