Benim tam olarak bu olabilir;
https://www.instagram.com/reel/CloalntD0jr/?igshid=ZmRlMzRkMDU=
Benim tam olarak bu olabilir;
https://www.instagram.com/reel/CloalntD0jr/?igshid=ZmRlMzRkMDU=
Çok güzel söylemiş sonunda. Kendime yaptığım en büyük kötülük kaybetmemem gereken insanları kaybetmem olabilir. Ya da hiçbir şeyi zamanında yapmamam olabilir.
Cevap
11Cevap
Sanırım intihar etmeye çalışmak saçlarımı kesmek ve bir erkek için gecelerce ağlamak olabilir
Aynı evrelerden geçmiş olmak 🥲
Yanlış olduğunu bildiğim halde eski almış olduğum tedavi almak.
Burada anlatamam, özelden de söz verirseniz sır olarak kalacağına, öyle anlatırım.
Basketbolu bırakmam.
Bir de çok iyi bir kız vardı, ondan ayrılmakla da hata ettim.
Değmeyecek birine fazlasıyla değer verip kendimi bir hiç uğruna üzmek..
herkesi mutlu etmeye çalışınca sen de mutlu oldun mu?
Kendi değerimi gözümde hiç etmişim böyle böyle derken. Kendi hayatımdan vazgeçmiş. Tabiki pişmanlığını yaşadığım şey kendinden önce başkasını önemsemek
Yerine göre fedakar olmak gerekiyo sevince ve karşılık görünce. Hiçbir ilişki karşılıksız olamaz ki olmamalı bu da bencillik olmuyo herkes kendini düşünmeli yerine göre kişi kendini üzecek seylerden kaçınmalı zaten buna bencillik diyemeyiz ozbenligini kaybettirir insana tipki benim gibi
24 e 3 Aralık'ta girdim daha :d
Kendime kötülük yapmam
replikteki hayatı yaşıyorum ben de
Bı dönem çoğumuz geçiyoruz o dönemden bence
ben hâla kurtulamadım. 30 yaşındayım
Normalde çok zeki biriyim fakat bazen aptalca kararlar verebiliyorum sonuçları da kötü oluyor
sporda kendime çok yüklenmek
Bazı şeyleri ciddiye almamam
O son lokmayı yemicektim
Güvenmek
Çok yaptım
Millete borc para vermek
Erken evlilik
Çocukta olunca hepte çıkmaz sokak
Aynen oyle oldu
Dertleselim mi eklersen
Düşünmek
Hayatim yalan
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?